پیشنهاد عجیب مفسر عربستانی برای حذف کنندگان قطر!

تیم فوتبال عربستان شب گذشته با شکست مقابل عمان، از گروه خود در جام خلیج فارس صعود نکرد و پایین تر از عمان و امارات، با 4 امتیاز حذف شد.
پس از این اتفاق شوک آور، مهمترین نگرانی عربستانی ها این است که تیم قطر از دیگر گروه این رقابت ها صعود کند و جایگاهی بهتر از سعودی ها به دست آورد. این در حالی است که در روزهای آغازین برگزاری این تورنمنت، حتی شایعاتی مبنی بر کناره گیری عربستان به دلیل برخی رفتارهای قطری ها به گوش می رسید.
امشب در آخرین بازی مرحله گروهی، تیم ملی قطر به مصاف بحرین می رود. در این دیدار که یک بازی 6 امتیازی است، تیم برنده جواز صعود به نیمه نهایی را به دست می آورد. همچنین به دلیل بازی آسانی که عراق در پیش دارد، احتمالا تساوی هم به سود بحرین باعث حذف قطر خواهد شد. به همین دلیل در یک برنامه تلویزیونی، یک مفسر عربستانی پیشنهاد عجیبی را برای افزایش انگیزه بحرینی ها ارائه کرد.
عبدالعزیز المریسه، که تحلیلگر رسمی تلویزیون عربستان است، پیشنهاد داده که در صورت حذف قطر از این رقابت ها، به هر بازیکن بحرین 10 هزار ریال سعودی و به بازیکنی که دروازه قطر را باز کند، 30 هزار ریال پاداش داده شود.
باید دید در نهایت چنین پاداشی از سوی مسئولان فوتبال عربستان برای بحرینی ها در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟