رهبری‌‎فرد: چه خوب که ایتالیای آبی‌پوش نیامد!

بهروز رهبری‌فرد، کاپیتان سابق پرسپولیس و پیشکسوت این باشگاه در خصوص قرعه ایران در جام جهانی و تقابل با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش گفت: خوب است که به سه تیم قرمزپوش افتادیم و امیدوارم همه تیم‌های قرمز پوش راهی جام جهانی شوند و بهتر که امثال ایتالیای آبی‌پوش پشت جام جهانی بمانند.
رهبری فرد در ادامه حرف‌های خود درباره شرایط ایران در جام جهانی گفت: جدای از شوخی فکر می‌کنم بهترین قرعه ممکن برای ما بود. نگاه کنید در فوتبال ایران همه تیم‌ها بهترین بازی‌شان را جلوی استقلال Esteghlal و پرسپولیس انجام می‌دهند و انگیزه بالایی دارند و در جام جهانی هم همینطور است. همه فکر می‌کردند در جام جهانی قبلی به آرژانتین راحت می‌بازیم و بوسنی را راحت می‌بریم ولی برعکس شد. به نظرم کار ما مقابل مراکش سخت‌تر از پرتغال و اسپانیاست.
مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط دفاعی تیم ملی در جام جهانی گفت: مقابل اسپانیا و پرتغال بچه‌های ما انگیزه بالایی دارند و نیازی به توصیه امثال من نیست. نمی‌دانم نتیجه چه خواهد شد شاید بتوانیم پیروز شویم ولی اگر ببازیم هم مثل بازی با آرژانتین سخت می‌بازیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟