روز‌های عجیب بوکس ایران/ کاش هنوز یک ناطق وجود داشت!

بوکس ایران پس از استعفای احمد ناطق‌نوری روز‌های پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند، روز‌های پرتنش و همراه با یارکشی کاندیدا‌های مختلف!

از یک سو عده‌ای در تلاش هستند تا رئیس فدراسیون یک بوکسی باشد و از طرفی عده‌ای معتقدند که نفر نخست این فدراسیون تنها باید مدیریت ورزشی بداند.

روز‌های عجیب‌وغریب و بی‌سابقه بوکس ایران سپری می‌شود و جنگ قدرت ادامه دارد، اما در نهایت قرار است چه اتفاقی بی‌افتد؟ خانه آخر این است که یک نفر برنده این جنگ می‌شود و سکان هدایت بوکس را در دست می‌گیرد، اما به چه قیمتی؟

بی‌تردید حواشی و اتفاقات هیچ انتخاباتی به اندازه بوکس ایران نیست. جو حاکم بر فدراسیون بوکس به گونه‌ای است که برخی کاندیدا‌ها حتی به نزدیکترین دوستان خود اعتماد ندارند و در پس پرده دست به حرکات عجیبی می‌زنند!

تماس‌های مکرر برخی کاندیدا‌ها و نزدیکانشان با مربیان، بوکسور‌ها و برخی مسئولانی که کوچکترین دخل و تصرفی در آراء ندارند از یک سو و تلاش برای حذف کردن رقبا از سوی دیگر! به راستی صندلی ریاست بوکس چه چیزی دارد که کار برای کسب رای به جا‌های غیر قابل باوری رسیده است؟

در روز‌هایی که عده‌ای از دشمنان همیشگی خود دوست و از دوستانشان دشمن ساخته‌اند تا به هر طریقی روی صندلی ریاست جلوس کنند، چه بی‌اندازه دلتنگ احمد ناطق‌نوری می‌شویم.

مرد بزرگ و بی ادعای بوکس ایران ۲۸ سال رئیس این فدراسیون بود و خالصانه کار کرد و دست آخر هم با نامهربانی برخی از هم دوره‌های خود مواجه شد.

پدر بوکس ایران استعفا داد تا جا برای جوانتر‌ها باز شود و یک فرد شایسته جایگزینش باشد، اما شاید حالا آن افرادی که از ناطق انتقاد می‌کردند هم از کرده خود پشیمان باشند.

حال و روز آشفته بوکس ایران باعث شده تا خانواده بزرگ این رشته در خلوت با خودشان زمزمه کنند که‌ ای کاش ناطق‌نوری چند سال جوانتر بود و باز هم نام و اعتبارش بوکس ایران را در آرامش نگه می‌داشت.

انتخابات فدراسیون بوکس ۵ دی برگزار می‌شود و قطعا با انتخاب رئیس بعدی این حواشی به اتمام خواهد رسید، اما آیا کسی می‌تواند به معنای واقعی کلمه جانشین احمد ناطق‌نوری شود؟ کسی هست که با همان تواضع با منتقدان برخورد کند؟ کسی می‌تواند محبوبیت پدر بوکس ایران را داشته باشد؟

امید می‌رود هر فردی که نامش از گوی شانس ریاست بوکس بیرون آمد، تلاش خود را بکند تا در اخلاق مداری شباهتی هرچند جزئی با پدر بوکس ایران داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 331770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟