افت ثروت خانواده بکهام/ امپراتوری فشن ویکتوریا سقوط می‌کند؟

قدرت و تاثیرگذاری خانواده بکام رو به افول گذاشته است. این خانواده تشنه شهرت اعلام کرده است برای اولین بار کسب و کار آنها ضرر داده است. اسپایس گرل سابق، ویکتوریا بکام 45 ساله، و همسر فوتبالیست 44 ساله اش، از سال 2018 ثروت خود را در حال کاهش می‌بینند.

امپراتوری فشن ویکتوریا همچنان با مشکل رو به روست و به عقیده برخی کارشناسان بعید است این برند بار دیگر به سود دهی برسد. گزارش های مالی حاکی از آن است دیوید و ویکتوریا اخیرا 1.5 میلیون پوند ضرر کرده‌اند.

به گزارش ایران جوان، شرکت ویکتوریا از تاریخ تاسیس در سال 2008 تا کنون 34.7 میلیون پوند ضرر کرده که بخش زیادی از آن مربوط به سال های اخیر و به ویژه سال 2018 می شود که مشتریان از فراک ها و کیف های ساده طراحی این برند استقبال نکردند.

دیوید هم که به لطف قراردادهایی که بابت چهره اش می بست نان آور اصلی خانه محسوب می شد، با بالا رفتن سنش و تغییر چهره همیشه جوانش، ثروتش از 44 میلیون پوند در سال 2015 به 15 میلیون پوند در سال 2018 تنزل پیدا کرده است. گویا ستاره نفوذ زوج پرآوازه در حال خاموشی است.

آنها این بار سبک زندگی شان را وسیله درآمدزایی قرار داده اند اما به گفته کارشناسان، سرمایه گذاران هم سختگیر هستند و می خواهند شاهد بازگشت پولشان باشند.

افت ثروت خانواده بکهام

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام

قطعا خانواده بکام برای عموم مردم جذابیت دارد. خیلی ها از دیدن ستاره سابق پاپ و تصور دوباره او در قالب اسپایس گرل لذت می برند و یادآوری صحنه های درخشان بازی دیوید هم برای بسیاری از هوادارانش هنوز لذتبخش است. اما تماشای اینکه خانواده جاه طلب بکام این بار به زور می خواهد خود را وارد دنیایی کند که کارداشیان ها را معروف کرد، برای بسیاری قابل پذیرش نیست.

شو خانواده بکام از طرف مردم با استقبال خوبی مواجه نشده و بسیاری این زوج را، علیرغم افول جذابیت‌ها و قدرتشان، به دنبال جلب توجه بیشتر و ادامه ثروت اندوزی می‌دانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟