من استاد نیستم، استاد آقای شجریان است!

سیدعلی ضیا در برنامه شب یلدای شبکه یک، میزبان چهره‌های مختلفی بود که رسول نجفیان و فریدون آسرایی از جمله آنها بودند.

نجفیان در برنامه علی ضیا، هم به شاهنامه‌خوانی پرداخت و هم برای فرمول یکی‌ها فال حافظ گرفت. او همچنین درباره شب یلدا اظهار کرد: "مردم در شب چله تا صبح می‌نشستند تا ظلمت و سیاهی نتواند بماند. تمام هدف ادبیات ما که تحت تاثیر عرفان اسلامی است این است که دل‌های مردم را از کینه و نفرت و تفرعن دور کند و به شادی و دوستی پیوند بزند."

فریدون آسرایی هم که یکی از قطعات جدیدش را در برنامه رونمایی کرد، در سخنانی گفت: "بعد از ۴ سال در حال جمع‌آوری آلبوم هستم و هنرمندان مختلفی از جمله بهروز صفاریان در این آلبوم حضور دارند."

او افزود: "من سن و سال دار هستم و دوستان محبت می‌کنند و به من استاد می‌گویند اما من استاد نیستم و استاد بنده آقای شجریان هستند و تا وقتی ایشان هستند جرئت نمی‌کنم روی خودم اسم استاد بگذارم. من فقط ته صدایی دارم."

خواننده "گل هیاهو" ادامه داد: "امروز آقایی به من گفت من با آهنگ "آهای خوشگل عاشقِ" شما با خانمم ازدواج کردم و خداراشکر هنوز با هم هستیم.

آسرایی در واکنش به مشکلات جامعه اظهار کرد: "خیلی‌ها می‌گویند هنرمنردان در قبال جامعه مسئولند. امیدوارم مشکلاتی که در جامعه با آنها گریبانگیریم از مشکلات جامعه کارگری تا دانش آموزانی که در آتش سوزی سوختند و با خانواده‌هایشان همدردی می کنم، مشکلات بازنشسته‌ها و... حل شود. امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند و دولت نگاه جدی‌تری کند. می‌دانم تحریم هستیم و... اما باید به فکر بود."

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟