تصویربرداری فصل دوم «روزهای بیقراری» به ایستگاه آخر رسید

تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» که از ماه ها پیش در شهرهای مختلفی از جمله مشهد کار خود را آغاز کرده بود ، این روزها در تبریز روزهای پایانی ضبط خود را سپری میکند.

محمدرضا معصوم زادگان مسئول امور نمایشی معاونت استان‌های صدا و سیما در گفت‌وگو با «صبا» در خصوص آخرین وضعیت این سریال گفت : در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد کار در تبریز تصویربرداری شده است و روزهای آخر ضبط ، در این شهر ادامه دارد.

گروه بعد از پایان تصویربرداری برای انجام مراحل فنی به تهران می آیند و بلافاصله مراحل فنی آغاز خواهد شد.

وی در خصوص زمان پخش این سریال ادامه داد : ما در تلاش هستیم که سریال هرچه سریع تر به پخش برسد و قبل از پایان سال روی آنتن برود.

گفتنی است ؛ «روزهای بیقراری۲» یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است و به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید می شود.

سارا صوفیانی بازیگر Actor اصلی سریال است و در دو نقش متفاوت با نامهای آلما و سارا ظاهر شده است. مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران اصلی فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند.

پرویز شفیع زاده، مسعود چوبین، منصوره ایلخانی، ندا هادی زاده و سحر خزائیلی از دیگر بازیگران سریال هستند. بازیگران مشهدی نظیر نازنین تفضلی، الهام لطفی، پرستش سلطانی ،سیما صادق زاده، محمدمهدی سجادپور و فریده آل یعقوب نیز در سکانسهای مشهد نقش آفرینی کرده اند.

«روزهای بیقراری۲» به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی( تبریز) تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «روزهای بیقراری۲» آمده است: سارا از همسر سابقش جدا شده و در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند...

فهرست عوامل «روزهای بیقراری۲» بدین شرح است: تهیه کننده: امیرحسین شریفی، کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: شعله شریعتی، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی،مدیر تولید: جعفر صمدی،مدیر صدابرداری: بهمن حیدری،طراح چهره پردازی:محمد قمی، تدوین: پرهام وفایی، مدیر برنامه ریزی: حمید شوریده، امور مالی: اصغر تیموری مقدم،دستیاران کارگردان: مینا زرپور،حمیدرضا حیدری، چهره پردازان: شیرین زواری، هادی لطفی، دستیار اول فیلمبردار: علیرضا خسروآبادی، اجراى نور: احسان خدارحمى،دستیار فیلمبردار: حسن رستمى، حسن غفارپور، دستیار صدابردار:سیاوش عطاخانی.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
 

کدخبر: 433227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟