ناکامی 4 فیلم تازه اکران شده در گیشه

12

از امروز، چهارشنبه دو فیلم جدید «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» و «داش آکل» به چرخه نمایش فیلم های سینمایی اضافه شد تا کفه ترازو به سمت فیلم های اجتماعی سنگینی بیشتری نسبت به کمدی پیدا کند.

البته برای دریافت میزان استقبال از این فیلم‌ها باید یک هفته‌ای منتظر ماند و دید که این دو فیلم جدید هم سرنوشتی مانند چهار فیلمی که از دو هفته گذشته اکران شده خواهند داشت یا خیر؟

با نگاهی به آمار فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده به این نتیجه می‌رسیم که تنها دو فیلم «هزارپا» و «تنگه ابوقریب» این روزهای بازار Store گیشه شان داغ است و سه فیلم «شعله ور»، «دم سرخ ها» و «کاتیوشا» نیز فروش متوسطی را پشت سر گذاشته اند.

دو هفته‌‎ای هم از اکران چهار فیلم «راه رفتن روی سیم»، «همه چی عادیه»، «پشت دیوار سکوت» و «من دیوانه نیستم» می گذرد و این آثار همچنان با فروش ناامید کننده در قعر جدول فروش قرار دارند.

**یکه تازی در صدر

فیلم سینمایی «هزارپا» این هفته نیز به کاهش چهار صد هزار تومانی به فروش هفتگی دو میلیارد و 492 میلیون تومان رسیده است و همچنان با اختلاف بسیار در صدر پرفروش ها قرار دارد.

این فیلم پس از 8 هفته نمایش در 188 سالن سینما Cinema در مجموع نیز 31 میلیارد و 224 میلیون تومان فروخته است و به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شناخته می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.»

در «هزارپا» هنرمندانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندری، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، محمد نادری، حسین سلیمانی و شهین تسلیمی ایفای نقش می کنند.

**جدی ترین تعقیب کننده هزارپا

جدی ترین تعقیب کننده «هزارپا» نیز فیلم سینمایی Movie «تنگه ابوقریب» است که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده و این هفته 810 میلیون تومان فروخته است.

این فیلم پس از سه هفته نمایش در 130 سالن سینما در مجموع فروش دو میلیارد و 275 میلیون تومانی داشته است.

«تنگه ابوقریب» سال گذشته بود که با 11 نامزدی در میان آثار بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر رکورد دار شد و در نهایت دو سیمرغ بازیگری و بهترین فیلم را به دست آورد.

این فیلم که روایتی از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی است، در خلاصه داستان آن آمده که «گاهی در زندگی در موقعیت‌هایی قرارمی‌گیری که بالاتر از اهمیت مرگ و زندگی شخصی است. گاهی مرگ و‌ زندگی یک کشور در گرو تصمیم توست. از میدان ندا می آید، هرکس بترسد زودتر می میرد...حال ببینیم چطور غیرت بر قدرت نظامی چیره می‌شود.»

این فیلم با بازی هنرمندانی چون جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، مهدی پاکدل، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی قصد دارد در بازار داغ سینمای کمدی با آثار بسیاری که دراین ژانر در حال اکران هستند، رقابت کند.

**فیلم هایی با فروش متوسط

فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان نیز هفته گذشته با فروش 384 میلیون تومانی در رده سوم پرفروش های هفته قرار گرفته است.

این فیلم بعد از چهار هفته نمایش در 105 سالن سینما در مجموع فروش یک میلیارد و 680 میلون تومانی داشته است.

«کاتیوشا» ساخته علی عطشانی نیز جدی ترین تعقیب کننده دم سرخ هاست که این هفته 211 میلیون تومان فروخته و در مجموع پس از 5 هفته نمایش در 66 سالن سینما یک میلیارد و 593 میلیون تومان فروش داشته است.

«شعله ور» دیگر فیلم تازه اکران شده سینما نیز این هفته 194 میلیون تومان فروخته است.

این فیلم حالا پس از دو هفته نمایش در 48 سالن سینما در مجموع فروش 354 میلیون تومانی را تجربه کرده است که البته برای آثاری به کارگردانی حمید نعمت الله آمار ضعیفی به حساب می آید.

فیلم سینمایی «شعله‌ور» با بازی متفاوت امین حیایی داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

**چهار فیلم ناکام

فیلم سینمایی فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» نیز در دومین هفته نمایش خود در 16 سالن سینما فروشی بیشتر از 13 میلیون تومان نداشته است تا با مجموع 34 میلیون تومان آغاز ناامید کننده ای در گیشه داشته باشد.

این فیلم با بازی احمد مهران فر، هومن برق نورد، اندیشه فولادوند و حامد کمیلی، داستان رویای یک گروه موسیقی زیرزمینی را روایت می‌کنند که تصمیم دارند در خارج از ایران کنسرتی برگزار کنند؛ همه چیز را آماده کرده‌اند و قصد دارند قانونی از کشور خارج شوند، اما مشکلاتی موجب می‌شود سراغ شیوه‌های غیرقانونی خروج از کشور بروند و اتفاقات آن‌طور که انتظار می‌رود، پیش نمی‌رود.

فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» هم دیگر فیلم ناکام گیشه در این روزهای سینماست که در دومین هفته نمایش در 31 سالن سینما 30 میلیون تومان فروش داشته و در مجموع به فروش 65 میلیون تومانی رسیده است.

این فیلم با بازی پرویز پورحسینی، سحر جعفری جوزانی، حسین پاکدل، امین تارخ، آرمان درویش، شقایق فراهانی، سمیه نجومی، بهزاد فراهانی، سیامک صفری، سیما تیرانداز، مهدی احمدی، لیلی فرهادپور، سودابه گودرزی، محمدرضا شریفی‌‌نیا، احسان امانی و میلاد یزدانی، داستان دختر جوانی به نام ستاره را روایت می‌کند که با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند.

فیلم سینمایی «همه چی عادیه!» که یک معضل اجتماعی را با زبانی طنز به تصویر کشیده است نیز این هفته اقبال خوبی در گیشه نداشته است.

این فیلم در دومین هفته نمایش خود در 42 سالن سینما بیشتر از 47 میلیون تومان نفروخته و در مجموع نیز 92 میلیون تومان فروش داشته است.

عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات و سحر قریشی، نگین معتضدی، صفر کشکولی، بیتا عالمی، اسما حسینی، امیر جنانی و عرفان حسینی بازیگران این فیم سینمایی هستند.

«من دیوانه نیستم» دیگر ناکام این روزهای گیشه این هفته فروشی بهتر از 13 میلیون تومان نداشته است و در مجموع پس از 5 هفته نمایش در 17 سالن سینما 364 میلیون تومان فروخته است.

به گزارش ایرنا، به نظر می رسد با توجه به استقبالی که همچنان از فیلم هزارپا وجود دارد در این برهه زمانی هر اثری اکران شود تحت الشعاع این فیلم قرار خواهد گرفت و حالا باید ماند و دید که این استقبال خوب از فیلم کمدی هزارپا تا کجا ادامه خواهد داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مردان ایرانی 169 زن جوان عراقی را در اربعین باردار کردند!؟

تجاوز به یک هزار دختر از سوی معلم یوگا + فیلم +18

وحشتناکترین اعدام در تاریخ ایران! + جزییات

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

مرد متجاوز روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

این جمجمه مردانه حرف می زند ! + فیلم

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

لیلا دور از چشم شوهرش با پسر صاحبخانه خلوت می کرد!

تجاوز زن شیطان صفت و دوستش به راننده تاکسی ! + عکس

مردان عراقی در مهمانی شیطانی با زنان ایرانی فیلم گرفتند / آقایان! فیلم شیطانی را ببینید و بعد کارشناسی کنید!

 

کدخبر: 411858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟