کافه های شهر تهران را در یک نمایشگاه نقاشی ببینید

ویدا جیلانچی از هنرمندان نقاش در تازه ترین نمایشگاهش با عنوان «آرامش معاصر» ۱۲ اثر نقاشی با موضوع کافه های شهر تهران را در گالری «کاما» به نمایش گذاشته است.

ویدا جیلانچی در یادداشتی پیرامون این نمایشگاه نوشته است: «در زندگی معاصر آدم ها اکثرا هنگام خوشحالی، ناراحتی، قرار ملاقات، با همراه یا به تنهایی و ... به کافه می روند و معمولا به حال بهتری می رسند و اوقات آرامی را سپری می کنند. می توان گفت کافه به نوعی جایگاه آرامش معاصرمان شده است. ازاین رو تلاش کرده ام با رنگ ها وخطوط مورد علاقه ام سعی در به تصویر کشیدن این مهم داشته باشم.»

ویدا جیلانچی تاکنون در نمایشگاه های داخلی و بین المللی بسیاری حضور داشته است که از میان آنها می توان به نمایشگاه گروهی با پیشکسوتان گالری کمال الملک (۱۳۸۳)، نمایشگاه نقاشی با موضوع عرفان در فرهنگسرای نیاوران (۱۳۹۶)، نمایشگاه گروهی نقاشی در ترکیه (۱۳۹۶)، حضور در ارت فیر ارت پادوا ایتالیا (۱۳۹۶)، نمایشگاه گروهی نقاشی در موزه معاصر فرهنگستان هنر Art (۱۳۹۷) اشاره کرد.

نمایشگاه نقاشی «آرامش معاصر» اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند Artist نقاش است که از تاریخ ۲۶ مرداد آغاز به کار کرده است و تا تاریخ ۱۳ شهریور در گالری کاما دایر است.

علاقمندان جهت بازدید می توانند همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۱ به نشانی تهران، خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴، طبقه دوم مراجعه کنند.

 

کدخبر: 410523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟