سوانح جاده‌ای در استان همدان با 3 کشته

سرهنگ «رضا عزیزی» روز شنبه افزود: یک‌ دستگاه خودروی سواری از جاده تهران به سمت ملایر با سرعت بالا در حال تردد بود که نیمه شب گذشته در نزدیکی روستای گنبد ملایر واژگون و راننده آن در دم جان باخت.

به گزارش رکنا، رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همچنین یک دستگاه موتورسیکلت در جاده رزن با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و در این سانحه راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: شامگاه جمعه نیز یک دستگاه موتورسیکلت بدون رعایت حق تقدم در حال دور زدن در مسیر اصلی منطقه جنت آباد شهرستان اسدآباد بود که یک دستگاه کامیون با این وسیله برخورد و موجب مرگ موتورسوار شد.

وی گفت: تصادف موتورسیکلت در جاده های برون شهری این استان رو به افزایش بوده و با وجود قرار داشتن در ماه اول فصل زمستان و کاهش میزان استفاده از موتورسیکلت به علت برودت هوا اما آمار سوانح فوتی این وسیله نقلیه افزایش داشته است.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه می شود که ۲ درصد راه های روستایی، ۲.۵ درصد راه های فرعی، سه درصد از آزاد راه ها و سه درصد از راه اصلی و شریانی کشور در استان همدان واقع شده است.

سوانح جاده ای استان همدان در هشت ماه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ فوتی به دنبال داشته است.

کدخبر: 757492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟