زوج بی رحم خرس قهوه ای را جلوی چشمان کودکش کشتند و مثله کردند + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 14.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

به گزارش رکنا، چند روز قبل یک زن و شوهر بی رحم، یک خرس قهو ای را در پارک ملی پابند مازندران جلوی چشمان توله اش کشتند و مثله کردند. البته اکنون عامل کشتار بی‌رحمانه یک ماده خرس قهوه‌ای در پارک ملی پابند مازندران با کمک دو کوهنورد شناسایی و بازداشت شده اند.

چندروز قبل دو کوهنور حین صعود به ارتفاعات پارک ملی پابند مازندران متوجه ردپای تازه‌ یک خرس بالغ و ردپای کوچکتری که توله خرس و همراه مادرش بوده است، می‌شوند. آنها در مسیر ردپا به زن‌ومردی می‌رسند که در حال خرد کردن لاشه یک جانور و پختن گوشت آن درون قابلمه بودند. زن و مرد اسلحه شکاری خود را زیر یک پارچه مخفی کرده بودند.

کوهنوردان ابتدا گمان می‌کنند که آنها گراز شکار کرده‌اند، اما کمی بعد با مشاهده پنجه و سر خرس متوجه می‌شوند که آن‌ها یک خرس قهوه‌ای بالغ را با اسلحه شکاری کشته و مشغول خرد کردن و پختن گوشت خرس و گرفتن روغن حیوان هستند.

این دو کوهنورد دلسوز و مسئولیت‌پذیر پس از رسیدن به روستا با ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس گزارش را به محیط زیست منطقه منتقل کرده و محیط‌بانان فوراً به محل اعزام عازم ی‌شوند و پوست و کله و بخشی از گوشت‌های خرس را پیدا می‌کنند.

به کمک این مستندات هویت و محل سکونت متهمین به‌صورت کامل شناسایی با دستور دادستان حکم دستگیری آنها صادر شده است. آخرین خبرها نیز از دستگیری این زن و شوهر حکایت دارد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟