دستگیری عامل شرارت و تخریب اموال دولتی در جویبار

 سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر، گفت: در راستای طرح شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان جویبار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی در اقدامی عملیاتی، متهم را که دارای سوابق متعد از جمله اخلال در نظم دادگاه و توهین، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمایی با چاقو، حمل مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی موجبات ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پلیس اطلاعات با توجه به عرض اندام این شرور سابقه دار در فضای مجازی و حقیقی، تکرار جرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان و خدشه وارد نمودن به امنیت مردم پس از هماهنگی های قضایی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، متهم را دستگیر و یگان انتقال دادند.

سرهنگ حسینی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه 3 میلیارد ریالی روانه زندان گردید، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مقابله با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کدخبر: 737800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟