پایان شرارت 2 شرور مسلح در خاش

سردار احمد طاهری امروز  اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خاش با اشراف اطلاعاتی خود 2 شرور مسلحی را که با شرارت های سریالی و تیراندازی های شبانه خود، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان در سطح شهرستان "خاش " شده بودند را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت، تا اینکه در نتیجه یک سری تحقیقات گسترده، مخفیگاه این اشرار در مرکز شهرستان خاش شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در نهایت صبح امروز مأموران انتظامی شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق این اشرار را محاصره و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر2نفر آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیان داشت: حمل سلاح گرم، تیراندازی های شبانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون و درگیری های متعدد، از جمله شرارت های این اشرار است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟