سردار احمد طاهری گفت: در پی اختلاف بین دو طایفه در شهرستان دلگان و درگیری مسلحانه که منجر به قتل Murder و مجروحیت تعدادی از افراد این دو طایفه شد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی مشخص شد فردی از این 2 طایفه نیز در شهرستان شهریار در غرب استان تهران توسط طایفه مقابل به صورت مسلحانه به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه با تحقیقات بیشتر مشخص شد که 2 نفر دیگر از افراد این طایفه ها نیز توسط افراد طایفه مقابل در شهرستان دلگان به صورت مسلحانه به گروگان hostage گرفته شده و مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته‌اند.

سردار احمد طاهری بیان داشت: با تحقیقات میدانی محل نگهداری ربوده شدگان توسط پلیس شناسایی و طی یک عملیات ویژه آن ها را از چنگال ربایندگان آزاد کردند و ربایندگان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

سردار طاهری یادآور شد: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات گسترده هویت یکی از عاملان اصلی این گروگان گیری Kidnapping که در پرونده خود سابقه ایجاد ناامنی، شرارت، قتل و درگیری با ماموران در منطقه دلگان را داشت، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام عالی انتظامی گفت: با بررسی های دقیق و تعقیب و مراقبت های هدفمند مخفیگاه این متهم فراری در شهرستان شهریار مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی توسط تیم اعزامی اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با همکاری پلیس آگاهی شهریار دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟