باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در شهرستان سیب و سوران متلاشی شد

سردار احمد طاهری  اظهار داشت: در پی تحرک و فعالیت مجرمانه سه شرور مسلح در روستاهای اطراف «پسکوه» شهرستان سیب و سروان که به راهزنی و سرقت‌های مسلحانه از شهروندان اقدام  می‌کردند، موضوع به صورت ویژه تحت رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی استان در شهرستان سیب و سوران قرار گرفت.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از انجام اقدامات شبانه و نامحسوس ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی قضائی، با اشرافیت کامل محل حضور و تردد مجرمان  را شناسایی و پس از مشاهده آنان عملیات مسلحانه برای دستگیری این افراد آغاز شد.

وی ادامه داد: اشرار مسلح با رویت ماموران انتظامی به سمت آنها تیراندازی که با آتش پرحجم تکاروان پلیس روبرو می‌شوند و در نهایت پس از ساعتی درگیری در محاصره ماموران قرار گرفته و سه عضو این باند شرارت زمین‌گیر و دستگیر می‌شوند.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات مقتدرانه تعداد دو قبضه سلاح جنگی کلاش و تعداد 6 تیغه خشاب و تعداد 147 فشنگ جنگی کلاش، یک دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک مخدوش که در سرقت‌های مسلحانه و راهزنی از آن استفاده می‌کردند، توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تعداد شرارت‌های انجام شده این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با جرائم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟