کارمندان نمونه دیوان عالی کشور تجلیل شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین‌مختاری، معاون محترم قضایی دیوان عالی کشور طی جلسه ای از کارمندان نمونه دیوان عالی کشور تقدیر و تشکر نمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌مختاری ضمن قدردانی از زحمات کلیه همکاران قضایی خصوصا همکاران دیوان عالی کشور افزودند: یقیناً کلیه عزیزانی که در این نهاد مشغول به کار هستند به شایسته‌ترین حالت مشغول خدمت رسانی به جامعه و مردم هستند اما طی بررسی‌های بعمل آمده میزان تلاش شما عزیزان چشمگیرتر بوده است.

ایشان طی این جلسه که با حضور جناب آقای قائم‌مقامی، مشاور محترم ریاست دیوان عالی کشور، جناب آقای خسروی معاونت محترم برنامه‌ریزی و امور عمومی و مدیران مجموعه برگزار شد، اظهار داشتند: همه ما باید قدر این نعمت را بدانیم که خداوند متعال ما را در جایگاهی قرار داده که محل رفع گرفتاری مردم هستیم، اگر توانستیم به خوبی از عهده این نعمت و این توفیق بر آییم روز به روز و ساعت به ساعت بر نشاط کاری ما افزوده میشود.

معاون محترم قضایی با اشاره به حدیثی از حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام درباره لزوم خدمتگزاری به آحاد مردم افزودند: خدمتگزاری برای مردم و توفیق خدمت به مردم توفیقی است که از طرف خداوند به فرد اعطا می‌شود و ما هیچ وقت نباید از این توفیق احساس خستگی و ناتوانی کنیم.

در پایان جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری از طرف ریاست معظم قوه قضائیه با اهداء لوح تقدیر از آقای حسین مهدیزاده، کارمند نمونه کشوری و از طرف ریاست محترم دیوان عالی کشور نیز از 6 نفر از کارمندان دیوان عالی کشور به نام‌های آقایان شعبان رحمانی، مهدی کریم‌پور، عباس جابری سمیر، سیدعلی صدرالحفاظی و حمداله درویش تقدیر بعمل آوردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟