استاندار قزوین:
اختیارات استان‌ها در حوزه تنظیم بازار نیازمند افزایش است

​استاندار قزوین گفت: به منظور نظارت بهتر در حوزه تامین و توزیع مایحتاج عمومی، اختیارات استان‌ها در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی نیازمند افزایش است.

به گزارش خبرار ما ،هدایت اله جمالی پور  در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین که با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد،افزود:  اعتقاد ما بر این است که کارشناسی میدانی استان ها و تصمیم گیری به شکل منطقه ای در حوزه تنظیم بازار و نرخ گذاری ها می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات بازار باشد.

وی ضمن تاکید بر تلاش برای حفظ حقوق مصرف کنندگان در کنار حمایت از تولیدکنندگان تصریح کرد: بی توجهی به حقوق مصرف کنندگان تبعات زیان بخشی برای جامعه به دنبال دارد. 

وی اظهار داشت: هیچ فروشگاه زنجیره ای بدون عرضه خود و تایید سازمان صنعت؛معدن و تجارت و تایید شورای ترافیک و اماکن نباید در استان راه اندازی شود.

جمالی پور در پایان  بیان کرد : این قابل قبول نیست که فروشگاه های زنجیره ای به بهانه داشتن مجوز از تهران و نداشتن تشکیلات مدیریتی در استان، به دستگاه های بازرسی و نظارتی استانی پاسخگو نباشند. 

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 658755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟