رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
تخریب ۴۰۰ بنای غیرمجاز در استان قزوین
​رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۰۰ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی قلع و قمع شده است.

به گزارش  خبرنگار ما ، فاطمه خمسه  بیان کرد : از ابتدای امسال تا کنون ۴۰۰ بنای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزیقلع و قمع شده که ۳۲۰ مورد آن متعلق به ۶ ماهه دوم سال است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ مورد حکم در حوزه تبصره ۲ ماده ۱۰ صورت گرفته است، گفت: مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی یکی از موضوعاتی است که در اولویت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استن قزوین : خوشبختانه با پیگیری کارشناسان بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات مکانیزاسیون جذب شده و تاکنون ۶۲ میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

خمسه تصریح کرد : طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده اند، باید هرچه سریع‌تر افتتاح و به بهره‌برداری برسند و رصد و نظارت بر این طرح‌ها بر عهده معاونان و مدیران جهاد کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران ستادی و شهرستانی باید اسناد اعتبارات سازمان را تا ۲۸ اسفند تعیین تکلیف کنند تا بتوانیم از نتایج آن به نحو مناسب بهره‌برداری کنیم.

خمسه در پایان اظهار کرد: از آنجایی که برای اجرای طرح‌های آب و خاک نیازمند اعتبارات هستیم، مدیریت آب و خاک باید پیگیر جذب اعتبارات به استان باشد و این موضوع را پیگیری کند.

قزوین سید مرتضی نصری

کدخبر: 657078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟