مردم به دنبال شناخت اسطوره‌های واقعی هستند

به گزارش رکنا از لرستان ؛ مجید منعمی در حاشیه اکران فیلم غریب که شامگاه ۲۳ بهمن‌ماه در سالن سینمای استقلال خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: امشب نظاره‌گر فیلم غریب بودیم، فیلم در خصوص شهید محمد بروجردی افتخار لرستان و زاده شهرستان بروجرد است.

وی تصریح کرد: روایتی که فیلم داشت بخشی از زندگی شهید بزرگوار بود به نوعی می‌توان گفت استقبال مردم از این فیلم پیام دارد و پیام آن این است که مردم دنبال شناخت اسطوره‌های واقعی خود هستند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اسطوره واقعی مردم یک بخش آن همین‌ شهیدان هستند که در دفاع مقدس از آنها کم نداریم امثال شهید محمد بروجردی و کسانی که به نوعی مردم دلبسته آنها هستند به واسطه اینکه پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بودند.

منعمی اضافه کرد: در فیلم نیز مشاهده می‌کردیم که محتوایی که از زبان این شهید در فیلم جاری می‌شد پرداختن به آرمان‌های امام است.

وی ادامه داد: جملات پرمغزی که از این شهید در فیلم جاری می‌شد که همه اینها پیام دارند و مردمی که به سراغ این فیلم می‌آیند و مشاهده می‌کنند به نوعی دلبستگی خود را به آرمان‌ها و ارزش‌ها ثابت می‌کنند.  

این مسئول با اشاره به حضور مردم پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، افزود: در روز اکران فیلم غریب دیدیم که خیل عظیمی از جمعیت حاضر شدند و استقبال مردم از این فیلم این را می‌رساند که مردم پایبند به ارزش‌ها هستند.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: امید می‌رود ما هم در تبلیغ و ترویج این فرهنگ بتوانیم نقش موثری ایفا کنیم و ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و الگوی مناسبی برای دیگران که در تاریخ ما را قضاوت خواهند کرد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 869191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟