دستگاه های مرتبط با ورزش وجوانان لرستان در برگزاری مطلوب مسابقات جودو بانوان کشور همکاری کنند

به گزارش رکنا از لرستان ، مجید منعمی روز چهارشنبه در جلسه شورای ورزش استان  با اشاره به برگزاری مسابقات جودو بانوان کشور در ایام دهه فجر به میزبانی استان با تاکید بر تشکیل کمیته‌های فرعی و تعریف وظایف آنها به منظور برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و مرتبط استان موظف‌ هستند با اداره کل ورزش و جوانان به منظور تدارکات و پشتیبانی، پذیرایی ، اسکان و اطلاع‌رسانی مناسب همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان از یازدهم لغایت پانزدهم بهمن برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری این مسابقات درخرم آباد نشانگر توجه و اهتمام ویژه  به اهمیت جایگاه و حضور بانوان درعرصه های اجتماعی و ورزشی است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: باتشکیل کمیته های پشتیبانی،امنیتی وتبلیغات واطلاع رسانی به یاری برگزارکنندگان این مسابقات بشتابیم وبه نحوی آن رابرگزارکنیم که جلوه گر توانمندی مدیران ومردم جهادی وانقلابی این دیارباشد.

منعمی همچنین بر اهمیت حفظ امنیت وآرامش مهمانان دراین مسابقات تاکیدکرد وگفت:  فرماندارخرم آباد ومدیرکل امنیتی کلیه تمهیدات ترافیکی وحفظ نظم دراین برنامه راطراحی وباکمک  سایرنهادها دراجرای مطلوب این برنامه بزرگ ورزشی تلاش مضاعف نمایند.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 862539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟