روابط عمومی ها، دستاوردهای دولت را روایتگری کنند / معاون استاندار لرستان مطرح کرد

به گزارش رکنا از لرستان ؛ مجید منعمی جمعه شب در نشست شورای روابط عمومی های استان اظهارکرد: تلاش دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ شناختی و ادراکی ابهام سازی و ایجاد یاس ، ناکارآمدی و تردید در میان مردم است که راهکار اصلی مقابله با آن جهادتبیین مد نظر مقام معظم رهبری می باشد که روابط عمومی ها بایددر این راستا با کارجهادی و مضاعف تبیین گر تلاش ، دستاوردها و اقدام های دولت باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید از پیشینه کارهایی که انجام می شود و از کارهایی که دولت انجام می دهد آگاه شوند افزود: روابط عمومی ها باید بطور مستمر کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: علی رغم اینکه دولت کارهای زیادی انجام می دهد ولی مردم از آنها اطلاع ندارند که این وظیفه روابط عمومی ها است که با طی درست فرآیند «چه چیزی را از طریق چه ابزاری به چه کسانی منتقل کنیم» وظیفه ی اطلاع رسانی را انجام دهند.

وی افزود: وظایف روابط عمومی را نسبت به گذشته، گسترده تر دانست و گفت: روابط عمومی، بالاترین فرد مشاوره رسانه ای برای بالاترین مقام دستگاه های اجرایی است و باید یک فرد مسلط باشد که توانایی داشته باشد از نظر سلبی و ایجابی، به بالاترین مقام آن دستگاه، مشاوره بدهد.

منعمی به تاکید رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت مبنی بر اینکه کارهای انجام شده را به مردم بگویید، اشاره و یادآورشد: روابط عمومی ها باید برای تبیین خدمات نظام آموزش ببینند و اگر آموزش پذیر نیستند، تغییر پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به دهه فجر اشاره کرد و با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها در این مقطع زمانی، باید تبلیغات این ایام را به عنوان یک کار ویژه ی مهم مد نظر داشته باشند یادآورشد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم به امیدافزایی و همگرایی تاکید دارند، روابط عمومی ها باید پروژه هایی را که در این ایام افتتاح می شوند به صورت دقیق تبیین و به اطلاع مردم برسانند.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 863044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟