رتبه برتر کشوری به انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه رسید

به گزارش رکنا ، افشین نادی با بیان اینکه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه رتبه برتر کشوری را کسب کرد اظهار داشت: این مهم پس از بررسی شاخص‌های مورد نظر به دست آمده است.

وی با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان نسل جوان جامعه افزود: هر جامعه‌ای که مردمانش خود را به مطالعه و کتاب‌خوانی سودمند عادت داده باشند در برابر تهاجم فرهنگی بیگانگان در امان خواهند ماند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی زرندیه با اشاره به این‌که قبل شیوع بیماری کرونا تعداد سه هزار و ۱۲۰ نفر عضو کتابخانه‌های این شهرستان بودند، اظهار کرد: با شیوع این ویروس و تعطیلی ۴ ماهه کتابخانه‌ها و فعالیت محدود کتابخانه‌ها باعث کاهش اعضای کتابخانه‌های عمومی شد.

نادی بیان کرد: ۶ باب کتابخانه در شهرستان وجود دارد که از این تعداد چهار باب کتابخانه شهری و دو باب کتابخانه روستایی است.

وی مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در زرندیه به‌صورت مجازی را برگزاری ۵ نشست کتاب‌خوان در صفحه اینستاگرام کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با معرفی کتاب من و کتاب مقام معظم رهبری به‌صورت پیامکی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، پویش مجازی معرفی بهترین کتاب که در این پویش علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، فیلمی با موبایل خود از معرفی بهترین کتابی که تاکنون خوانده‌اند را تهیه و از طریق شبکه‌های پیام‌رسان به کتابخانه‌های عمومی ارسال می‌کنند، معرفی کتاب توسط کتابداران شهرستان در فضای مجازی، مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی عنوان کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟