پایان اخاذی رمال مجازی در گلوگاه

به گزارش رکنا، سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در راستا طرح مقابله با جرائم سایبری و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی رمال که اقدام به کلاهبرداری از مردم از طریق یکی از شبکه‌های مجازی می‌کرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که با رمالی و فروش فال و دعا از مردم اخاذی می‌کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس فتا با همکاری ماموران پلیس آگاهی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به رمالی و کلاهبرداری از کاربران شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد، افزود: این کلاهبردار حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان از شهروندان خواست: به تبلیغات‌های فال و فالگیری اینترنتی هرگز اعتماد نکنند، زیرا آسیب‌های ناشی از آن مشکلاتی همچون اعتیاد به فال، بطلان کانون گرم خانواده و آسیب‌های جانی دیگری را به دنبال دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟