فال قهوه شبانه 18 مرداد 1402 + فیلم

به گزارش رکنا، برای تمدد اعصاب و کمی آرامش از انجام یک روز کاری شلوغ می توانید یک فنجان قهوه بنوشید و نیت کنید. سپس فال قهوه امشب مربوط به ماه تولدتان را بخوانید.

فال قهوه متولدین فروردین

کلافگی از یک رابطه احساسی خواهید داشت، جواب مثبت در مسائل اداری یا قضایی، دیدار با مسافر راه دور یا خبر و تلفن از شخصی که دوستش دارید.

فال قهوه متولدین اردیبهشت

شخصی دائم به شما فکر می کند و قصد نزدیک شدن دارد، معامله یا سود و منفعت خوبی خواهید داشت، اگر جدیدا دلگیر شدید ممکن است دچار سوءتفاهم شده باشید.

فال قهوه متولدین خرداد

دورویی زنی سیاه چهره، مراقب اموال خود باشید تا سرقت یا دزدی نشود و مورد کلاهبرداری قرار نگیرید، برای دیدن شخصی قدم مثبتی برخواهید داشت.

فال قهوه متولدین تیر

خوشحالی و امیدواری در خانواده اتفاق می افتد، دیدن یک دوست عزیز که متولد نیمه دوم سال است، از فردی که در اسمش حرف ک یا ل یا گ است منفعتی به شما خواهد رسید، جزئی نگری بیش از اندازه اعصاب شما را بهم می ریزد.

فال قهوه متولدین مرداد

فعلا زمان جابه جایی نیست؛ از لحاظ روحی و احساسی یا گرفتن تصمیمات جدی برای وصلت عجله نکنید، تصمیمات سندی خود را با دقت بررسی کنید تا به مشکل نخورید.

فال قهوه متولدین شهریور

در راه جدیدی قدم خواهید گذاشت، درهای بسته یکی یکی باز خواهد شد به شرطی که فعلا مدارا کنی. بین شما و شخص عاطفی یا همسرت کمی فاصله می افتد و دوباره مشکلات برطرف می شود.

فال قهوه متولدین مهر

از شخصی نگهداری خواهید کرد یا برای مدتی مسئولیت شخصی بر عهده شما خواهد بود، از سهل انگاری دوری کنید، به قولی که دادید عمل کنید و از بهانه گیری دوری کنید.

فال قهوه متولدین آبان

یکنواختی در زندگی شخصی، در حق شخصی اگر ناحقی کردید طلب بخشش کنید، اگر منتظر دیدار یا ملاقات با یک شخص مهم هستید حتما این دیدار اتفاق می افتد.

فال قهوه متولدین آذر

سفر و جابه جایی در 8 وعده زمانی ،کدورتی برطرف می شود، در مورد یک سند یا جابه جایی ناراحتی خواهید داشت که برطرف می شود.

فال قهوه متولدین دی

بن بست فکری که می تواند مربوط به مسائل کاری و احساسی باشد البته با مشورت و کمی صبر موانع برطرف می شود، پرداخت فیش جریمه رانندگی یا دیرکرد ثبت و سند، برنامه ریزی برای یک سفر دور

فال قهوه متولدین بهمن

شخصی در اطراف شماست که از عمد فکرتان را خراب می کند، مراقب رقابت کننده ها در زمینه احساسی باشید تا دچار خیانت و تصمیم اشتباه نشوید.

فال قهوه متولدین اسفند

جابه جایی، پیشنهادات سفری و انتقاد کاری که باید در کمال خونسردی موانع را رفع کنید و کمتر عصبی شوید و بیشتر تمرکز کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟