فال ابجد امروز / 6 اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 26.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

حروف ابجد: ج ج آ

تعبیر فال ابجد:

به حقیقت پیوستن رویایتان / یک خوش اقبالی / نظم در زندگی / قدر آنچه را که دارید به خوبی بدانید / پذیرش مسئولیت

فال ابجد اردیبهشت

حروف ابجد: ب ب د

تعبیر فال ابجد:

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می‌دهد. / آزار و اذیت / ترس، تردید و سردرگمی / به اصول اخلاقی‌تان مقید باشید./ خشم خود را کنترل کنید.

فال ابجد خرداد

حروف ابجد: ب آ آ

تعبیر فال ابجد:

 هراس به دل راه ندهید. / شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو شوید. / پستی و بلندی / تشویش درونی / ایستادگی در برابر مشکلات / عزم راسخ

فال ابجد تیر

حروف ابجد: ب آ د

تعبیر فال ابجد:

عدم قضاوت دیگران / عدم سرزنش دیگران / وفادار باشید. /  پذیرش سرنوشت / شکیبا باشید.

فال ابجد مرداد

حروف ابجد: د د آ

تعبیر فال ابجد:

صبر و بردباری / تلاش برای برطرف کردن نگرانی و کشمکش فکری یا احساسی / متکی به خود باشید./ امیدوار باشید./ پذیرای تشویق دیگران باشید. / متعهد باشید.

فال ابجد شهریور

حروف ابجد: د آ ب

تعبیر فال ابجد:

 از چیزی فرار می‌کنید. / ممکن است با یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و...  روبرو شوید. /  انتخاب این حروف بروز مشکلاتی را پیش‌بینی می‌کند که می‌بایست با اقداماتی برطرف کرد. / یافتن راه حلی برای مقابله با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل‌ساز / غنیمت‌شمردن فرصت‌ها

فال ابجد مهر

حروف ابجد: ج ج ج

تعبیر فال ابجد:

وضعیتی ویژه آمادگی شما را برای کار مداوم مطالبه می‌کند. /هم اکنون زمانی است که تمام تلاش‌ها و انرژی‌های خود را صرف انجام کاری می‌کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. / این 3 حرف در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می‌گیرد.

فال ابجد آبان

حروف ابجد: ب آ ب

تعبیر فال ابجد:

 شکرگزار نعمت‌ها و رحمت‌های الهی باشید./ سهیم کردن دیگران در خوشی‌ها باعث افزایش خوشی‌هایتان می‌شود!/ پیدایش افق‌های جدید در زندگی / احساس  صمیمیت بیشتر در روابط شخصی.

فال ابجد آذر

حروف ابجد: د ج ب

تعبیر فال ابجد:

با احتیاط پیش بروید./ مراقب وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور کنید./ به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می‌کنید ولی استوار بمانید و تلخی به خود راه ندهید./ انرژی این حروف به شما هشدار می‌دهد بدون هیچ‌گونه تأسف و نگرانی از آینده به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز برخلاف میل شما باشد./ دست از تلاش برندارید. /اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم‌گیری‌هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت‌فشار قرار دهند. / از موقعیت‌هایی که برایتان فراهم می‌شود به بهترین وجه استفاده کنید.

فال ابجد دی

حروف ابجد: ج آ ب

تعبیر فال ابجد:

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو شوید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران / قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات / حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگه داشتن آنچه رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

فال ابجد بهمن

حروف ابجد: ج ب ج

تعبیر فال ابجد:

تغییری در راه است./ آمادگی برای ایجاد تغییر / ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می‌کنید به شما ارزانی می‌دارد. / انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. / برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه‌ها را بپذیرید.

فال ابجد اسفند

حروف ابجد: د د آ

تعبیر فال ابجد:

اتحاد انرژی‌ها وعده‌ پیروزی می‌دهد. / مطابق با برنامه‌ریزی و نقشه‌هایتان پیش بروید. / کامیابی پس از تلاش بسیار / زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. / شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

کدخبر: 872270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟