فال ابجد امروز / اول اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 10.31M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: خوش‌بین و امیدوار باشید. هرگاه احساس کردید که پرانرژی و مثبت‌اندیش هستید زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: بر سر دوراهی مانده‌اید. باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه ممکن است بر زندگی دیگران نیز تاثیر بگذارد. اگر فکرشده و با مشورت تصمیم بگیرید موفق خواهید بود.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست، البته ممکن است با سختی و مشقت به دست آید.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: وقت جبران فرصت‌های ازدست‌رفته است. سعی کنید در روند زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌های تان عجله نکنید. هرچه بیشتر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: بهتر است برای مسائل پیش پا افتاده اوقات‌تان را تلخ نکنید و نگذارید زندگی تان لذت‌هایش را از دست بدهد. باید بیشتر زمان تان را به شادی و تفریح اختصاص دهید.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: مدتی است که یکسری مسائل کوچک و پیش پا افتاده ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است ذهن خود را از این مسائل خالی کنید؛ چراکه اصلا این مسائل ارزش فکر کردن ندارد و به خودی خود حل خواهد شد‌.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: کمی نگران آینده‌ات هستی. برای اتفاقاتی که قرار است برایت بیفتد نگرانی بسیاری داری اما نگران نباش و فکرت را درگیر آن نکن و مطمئن باش قطعا اتفاقات خوبی در راه است.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند، پس از آن برحذر باش.

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر فال ابجد: هر چیزی را که باعث می‌شود آرامش تان بهم بریزد بهتر است که کنار بگذارید؛ چراکه در آخر به ضررتان تمام خواهد شد.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مورد اعتماد و محبوب همگان باشید.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز باید کارهای تان را تاجایی که امکان دارد پیش ببرید، از تنبلی دوری کنید و نگذارید که کارهای تان برای بعد بماند.

کدخبر: 870698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟