فال ابجد امروز / 6 بهمن + فیلم
حجم ویدیو: 6.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و به مشکلی برنخورید این امر تا 5 وعده دیگر برای تان اتفاق خواهد افتاد پس احتیاط کنید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: این امری که در نظر دارید به زودی اتفاق خواهد افتاد؛ شاید دو، سه روز و یا حتی دو، سه ساعت دیگر پس خودتان را آماده کنید.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: تا 2 وعده دیگر به مراد دل تان می رسید و عشق و علاقه طرف مقابل تان را احساس خواهید کرد. از توجه و محبت به او بازنمانید.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: شک و دودلی باعث شده تا امری که در نظر دارید حداقل تا 2 سال به تعویق بیفتد پس تا فرصت باقی است سریعا تصمیم تان را بگیرید.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: تا یک ماه دیگر افرادی پشت سرتان بدگویی هایی خواهند داشت و ممکن است زندگی شما را آشفته سازند. بهتر است از قبل همسرتان را از این دسیسه آگاه سازید.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : د ب آ

تعبیر فال ابجد: تا یک وعده دیگر اخبار خوشحال کننده ای درباره نامزدی و ازدواج یکی از نزدیکان تان خواهید شنید و بسیار شاد خواهید شد.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: شخصی که مدت ها از او دور هستید و از دوری او بسیار در رنج و عذابید را به زودی خواهید دید؛ زودتر از زمانی که انتظار داشتید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: مشکلی که گریبانگیر شما شده 3 یا 4 وعده دیگر حل خواهد شد و از این شرایط بغرنج رهایی می یابید.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: نسبت به همسر یا معشوقه تان بد گمان و برای ارتباط با او پشیمان شده اید. تا یک هفته یا یک ماه دیگر از این شک خلاص می شوید.

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: تا 2 یا 3 ماه دیگر به جشنی دعوت می شوید و در آنجا با شخصی آشنا خواهید شد و بسیار دلبسته او می شوید. این شروع روابط احساسی شماست.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: تا چند هفته دیگر به صورت متوالی پشت سرت بدگویی هایی می کنند و تو را مورد سرزنش و تمسخر قرار می دهند. بهتر است به آنها توجهی نشان ندهی و مدتی به مسافرت بروی

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: در رابطه با نیتی که دارید باید بدانید که این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد و زمان زیادی را می طلبد (شاید یک تا 2 سال)

کدخبر: 864176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟