فال ابجد امروز / 20 خرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 10.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: ممکن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری کنید چراکه به نظر می‌رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیست اما این به معنی این نیست که هرچیز کوچکی ناپایدار به نظر می‌رسد؛ ‌فقط به این معنی است که شما امکان تغییر و تحول را در فضا می‌بینید و این شما را نگران می‌کند. به جای اینکه مدام سعی کنید از شرایط غیر قابل اجتناب جلوگیری به عمل آورید، تصور کنید که اگر نتوانید شرایط را به روال گذشته برگردانید باید چه بکنید.

 

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: امروز باید به دقت مواظب حرفی که می‌زنید باشید به خاطر اینکه شما به سرعت صحبت می‌کنید و ممکن است کلمات متفاوت با آنچه که در ذهن تان می‌شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرف های شما برداشت نادرستی می‌شود بسیار برای تان سخت خواهد بود که بخواهید شفاف سازی کنید و این کار هم زمان و هم انرژی شما را هدر می‌دهد، پس بهترین راه این است که آرام بگیرید و با آرامش صحبت کنید تا در همان بار اول منظورتان را به درستی به دیگران برسانید.

 

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: بعضی چیزها باید تغییر داده شود و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید،‌ پس باید آماده باشید که نیروهای تان را برای یک تحول اساسی ذخیره کنید. ممکن است زمانی طول بکشد تا این کار انجام شود اما شما احتمالا می‌دانید این درگیری‌ها از کجا ناشی می‌شوند و چه کار باید بکنید تا برای آنها راه حلی یابید و آنها را حل کنید. به جلو پیش بروید و همه نقشه‌هایی را که در ذهن تان دارید امتحان کنید، اما یک راه حل را قبل از اینکه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نکنید.

 

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال ابجد: شما می‌توانید بدون اینکه تلاش زیادی برای پنهان کردن احساسات تان کنید این کار را به راحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید که لباس مبدل یا ماسک بر چهره بگذارید. هرطور که شما خودتان را ببینید، دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغول تر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما کمک می‌کند تا کار اضافی انجام ندهید. به جای اینکه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد کنید حد و مرزی برای خود ساخته و آن را به دیگران منتقل کنید؛ ‌برای شان توضیح دهید که چه کاری را می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید!

 

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: اگر شما از چگونگی موقعیت مالی خود نامطمئن هستید، نیازی نیست که پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. در این روزها بسیار مهم است که درباره چگونگی خرج کردن پول تان برای دیگران تجدید نظر کنید، چرا که شما تاکنون می‌خواستید به آنها نشان دهید که روی گنج نشسته‌اید یا اینکه کارخانه پول سازی دارید!! این نمایش‌های پنهان کارانه ممکن است برای مدت کوتاهی چاره‌ساز باشد چراکه بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه که الان در آن قرار دارید درگیر می‌کند. استوار باشید و بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هرچه دل شان می‌خواهد بگویند.

 

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید با توجه به برنامه‌های تان پیش بروید اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیشروی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است اما امروز این اعتماد به نفس کاذب تان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چراکه ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، ‌مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت نباشد.

 

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز بیشتر از چند روز گذشته جدی خواهید بود. خیلی دوست دارید بیشتر روی افرادی که سال هاست با آنها در ارتباط هستید، فکر کنید و بیشتر آنها را بشناسید. طوری هستید که گویا تاکنون آنها را ندیده اید و امروز دل تان می خواهد از همه زیر و بم زندگی و روحیه آنها آگاه شوید. نتیجه این دقت بسیار خوب است زیرا برخی از دوستان را بیشتر دوست خواهید داشت و متوجه می شوید که از اعضای خانواده هم به شما نزدیک تر هستند. امروز احساسات زیادی دارید.

 

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهداف تان است. هر چیزی که برای تان اهمیت دارد و می‌خواهید به آن برسید را در ذهن تان مجسم کنید. همچنین هدف های مربوط به 6ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی است که در ذهن تان کاشته می‌شود و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنها باشید.

 

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

 

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: امروز این فرصت را دارید تا همه سوءتفاهم ها را از میان بردارید و با دیگران رابطه خوبی برقرار کنید. ابرهای کدورت و ابهام امروز برطرف می شوند. در جمع دوستان یا اعضای خانواده حاضر شوید و در کنار آنها گفت‌وگوهای شاد داشته باشید. حتی می توانید در مورد موضوعات مهم و جدی با هم حرف بزنید و نظر هم را جویا شوید. امروز بی خیال چت و دنیای مجازی شوید و بیشتر در دنیای واقعی باشید.

 

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: امروز قدرت بسیاری در خود حس می کنید. روحیه بسیار خوبی است و می توانید از آن برای برطرف کردن مشکلات خود استفاده کنید. تاثیر ستاره ها روی طالع شما باعث می شود تا منطقی تر رفتار کنید و با چشمان باز جزئیات را ببینید. برای ایجاد تغییراتی که می خواهید فکر کردن کافی نیست، باید وارد عمل شوید. از همین امروز برنامه های ذهنی خود را آغاز کنید.

کدخبر: 789280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟