فال ابجد امروز / 2 آذر + فیلم
حجم ویدیو: 6.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : د  د  آ

تعبیر ابجد : بد نیست کمی در مسیرتان هیجان ایجاد کنید و در انجام کارهای تان خلاقیت به خرج دهید. برای این که بیشتر لذت ببرید دیگران را هم در این مسیر با خودتان همراه کنید. سعی کنید از کارهایی که مانع بروز احساسات تان می شوند فعلاً فاصله بگیرید. بدانید که به این راحتی ها نمی توانید خواسته های غیر عادی خود را توجیه کنید، پس بهتر است آن کاری را انجام دهید که احساس تان به شما می گوید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب  ب  ب

تعبیر ابجد : شما مدت زمان زیادی را صرف فکرکردن بر روی آینده تان کرده اید. در حالی که شما تلاش می‌کنید زندگی متفاوتی برای خود فراهم کنید. به جای اینکه با موانع و مقاومتهایی که در برابر شما می‌شود بجنگید، از تعلقات خاطر و وابستگی هایی که شما را از اهدافتان دور می‌کنند دست بکشید. اگر شما خودتان را از توقعات و انتظارات قبلی خود آزاد کنید، از اتفاقاتی که خواهد افتاد شگفت زده خواهید شد.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ج  آ  ج

تعبیر ابجد : حتی اگر تصمیم بگیرید که در انجام کارهای تان به ندای قلب تان گوش دهید، باز هم ممکن است راهکاری منطقی در ذهن تان جرقه بزند و شما را به سوی عقل متمایل کند. آماده ی ایجاد تغییرات هستید، اما حواس تان باشد که دلیل کافی برای این کار داشته باشید. بهترین توجیه هایی که برای قدامات تان در نظر می گیرید از باورهای تان ریشه می گیرند. یادتان باشد که اگر در این مسیر به تعادل معنوی و روحی می رسید، پس حتماً مسیر درست را انتخاب کرده اید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ  ‌د  ‌د

تعبیر ابجد : آسودگی به سادگی امکان پذیر نیست و به نظر می رسد که امروز به سختی بتوانید آرامش داشته باشید، زیرا مشکلات پیرامون تان به اضطراب های شما دامن زده اند. به درستی تشخیص داده اید که همه چیز در حال پیشرفت و بهبود است، اما باید بدانید که این تغییرات مثبت یک شبه حاصل نمی شوند. شاید تا مدت ها احساس کنید که دیگران مانع راه تان شده اند. اما حواس تان باشد به کسانی که ربطی به این ماجرا ندارند بیهوده خشم نگیرید. تا جایی که می توانید از شدت احساسات اجتناب کنید و تعادل را برقرار سازید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ب  د  ج

تعبیر ابجد : امروز می توانید انرژی های مثبتی را که از درون تان ساطع می شوند حس کنید، اما متأسفانه وقایعی در اطراف تان در جریان اند که مانع شادی شما می شوند. شاید دیگران خواسته هایی از شما دارند که فکر می کنید منطقی نیستند یا حتی ممکن است احساس کنید که می خواهند احساسات تان را در دست بگیرند و شما را وارد یک بازی منقشه آمیز کنند. سعی کنید در برابرشان بایستید و حرف تان را بزنید، یعنی برای حفظ باورهای تان کوتاه نیایید. بدانید که احساس تان به شما اشتباه نمی گوید و همین راه درست است.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ  ب  ج

تعبیر ابجد : اگر اکنون شتاب کنید هیچ چیزی سریع تر از آن چه باید اتفاق نمی افتد، زیرا همه چیز در وقت مناسب خودش به روال طبیعی بروز خواهد کرد. پس حواس تان باشد که دیگران را وادار نکنید تا سرعت عمل نشان دهند، زیرا سرعت عمل آن ها در روند کارهای شما تأثیری نخواهد داشت. در عوض سعی کنید فکرتان را آزاد نگه دارید و انعطاف پذیر باشید. اگر دیگران ببینند که با کارها و حرف های مثبت تان از آن ها حمایت می کنید حتماً به کمک تان خواهند آمد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ  د  آ

تعبیر ابجد : داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : د  د  د

تعبیر ابجد : از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ب  د  د

تعبیر ابجد : اجازه دهید تا احساسات تان فروکش کنند و به ثبات برسند، شاید این توصیه ساده به نظر برسد، اما در عمل واقعاً مشکل است. امروز کمی بی حوصله و دمدمی مزاج شده اید و به نظر می رسد که خودتان را برای یک حمله آماده می کنید، زیرا اتفاقاتی در پیرامون تان در جریان اند که به نفع شما نیستند. اما به این راحتی ها نمی توانید کسی را پیدا کنید و به او خشم بگیرید. به شما توصیه می شود به جای این لجاجت ها چند نفس عمیق بکشید. البته ورزش هم می تواند در سلامت جسم و روح تان مفید واقع شود.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : ج  ج  ج

تعبیر ابجد : شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ  آ  ب

تعبیر ابجد : شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می کردید ملایم تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ  آ  آ

تعبیر ابجد : نباید اجازه داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 630190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟