فال روزانه شخصی / 13 مهر + فیلم
حجم ویدیو: 19.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد برنامه های ناگهانی و از پیش تعیین نشده جهت شادی و تفریح ممکن است با برنامه ی فعلی شما در تضاد باشند، اما آگاه باشید که یک برنامه ی منسجم و سازماندهی شده دقیقاً همان چیزی است که ثبات لازم را به شما خواهد داد تا بتوانید اوقاتی را نیز به تفریح بگذرانید. ترتیب دادن برنامه های تفریحی در منزل ایده ی بسیار خوبی است، البته تا زمانی که به خواسته های همه توجه نشان دهید. اما اجازه ندهید که کسی شما را از دنبال کردن برنامه ای که دارید منصرف کند؛ فقط به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید و از هنرمند درون تان بخواهید تا به کمک تان بیاید. وقتی دیگران ببینند که امروز اوقات خوشی را رقم زده اید با میل خودشان به شما خواهند پیوست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است احساس کنید که دریچه ی فرصت های پیش رو به سرعت در حال بسته شدن است و شما هنوز به خاطر اقدامات و کمک هایی که کرده اید مورد توجه قرار نگرفته اید. به جای این که امروز منتظر این باشید که دیگران چه خواهند گفت، هر اقدامی که لازم است انجام دهید تا انتظارات خود را تغییر دهید. بهتر است برای مدتی کنار بکشید تا از نظر احساسی و عاطفی خودتان را تقویت کنید و سعی نکنید که موفقیت تان را در چنگ نظرات دیگران ببینید. وقتی حرف از موفقیت می شود تنها کسی که باید تحت تاثیر قرار بگیرد خودتان هستید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز کسی هستید که حامل یک ماموریت است و چیزی نیست که بتواند شما را از وظایفی که خودتان تعیین کرده اید منحرف کند. اگر هدف مشخصی را تعیین کنید، می توانید مطمئن باشید که به آن می رسید و اصلاً مهم نیست که برای رسیدن به آن چه بهایی باید بپردازید. اما باید هوشمندانه عمل کنید و با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است در شتابی که دارید احساسات کسی را خدشه دار کنید اما نه از روی عمد. شاید دیگران طوری رفتار کنند که انگار همه چیز خوب پیش می رود، اما بهتر است کمی وقت بگذارید تا همه چیز را با کسانی که دوست شان دارید مجدداً بررسی نمایید. موفقیت زمانی شیرین تر می شود که آن را با دیگران شریک شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد برای مدتی خود را از قید برنامه ریزی های از پیش تعیین شده رها کنید. ممکن است دلایل قاطعی داشته باشید که توضیح می دهند چرا امروز باید در منزل بمانید، اما دیگران همگی تصمیم دارند که برای تفریح به بیرون از منزل بروند. دوست دارید که همراه جمع باشید، اما در حال حاضر برای تان خیلی سخت است که به ندای قلب تان گوش دهید. تصمیم دارید که به صورت کاملاً منطقی با این مشکل روبرو شوید، اما بهتر است که به احساسات تان هم توجه کنید. شاید برای دیگران عجیب به نظر برسد، اما باید کمی تنها باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که واقعاً دل تان می خواهد چه کار کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد گاهی تجربه کردن کارهای گروهی می تواند به لذت بخش ترین کارها تبدیل شود، زیرا ویژگی های فردی شما با اهداف گروه درمی آمیزد. ممکن است دیگران همه ی سعی خود را بکنند تا مجبورتان کنند که با نظرات آن ها موافقت کنید، اما باید سر حرف تان بمانید و برای تان مهم نباشد که این اقدام شما یعنی تک رَوی. ممکن است امروز به تصمیماتی که گرفته اید خیلی مطمئن نباشید، اما به نظر نمی رسد که این تصمیمات شما را از مسیر اصلی منحرف کنند. امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است که به ندای قلب تان گوش دهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد مدتی است که تغییرات اساسی در یک رابطه آغاز شده اند تا رویکرد شما را درباره ی بیان احساسات تان اصلاح کنند. اگر معمولاً ترجیح می دهید که احساسات عمیق خود را کنار بزنید تا ناراحت تان نکنند، بدانید که اکنون این فرصت به شما داده شده تا عمیقاً خودتان را پرورش دهید و تقویت نمایید. زمان بیشتری را صرف کند و کاو زوایای پنهان هوشیاری کنید، زیرا جادوی واقعی از چشم ها پنهان است. اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید وارد بحث های جدی شوید، مگر این که آن چه را در قلب تان می گذرد فاش کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید امروز بسیار مصمم هستید تا برنامه های بلند مدت ترتیب دهید، حتی اگر دیگران نسبت به برنامه های شما مقاومت نشان دهند. اما تمایل ندارید که منتظر تصویب رسمی جمع بمانید، زیرا فکر می کنید که اگر در حال حاضر گرفتن تعهد نهایی به طول انجامد ممکن است که همه ی اقدامات و سرمایه گذاری های شما در معرض خطر قرار بگیرند. هراسان نباشید؛ وقتی موضوع آینده ی تان در میان است به نفع تان است که تکانه ای عمل نکنید. اگر دیگران را تحت فشار قرار دهید، آن وقت حمایت و پشتیبانی آن ها کوتاه مدت خواهد شد. سعی کنید تا درگیر موج تغییرات نشوید، مگر این که امواج به نفع تان باشند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد اگرچه معمولاً مشتاق هستید تا در دنیای غیر واقعی احساسات غوطه ور شوید، اما بدانید که این روزها ممکن است شخص دیگری یک قدم از شما جلوتر باشد. امروز علاقه ای ندارید که خودتان را درگیر ماجراهای دیگران کنید، به ویژه اگر خودتان به اندازه ی کافی درگیری های شخصی داشته باشید. اما راهی وجود دارد که می توانید بدون این که قدرت تان را از دست دهید با دیگران مهربان باشید و دل بسوزانید. اکنون زمان آن است که مرزهایی را برای خود مشخص کنید تا امانت و راستی و عاقلی و خوش فکری شما حفظ شود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز ممکن است که دوستان و خانواده دست از سر شما برندارند و مدام تلاش کنند تا شما را درگیر نزاع های شخصی کنند. خوشبختانه فعلاً و نیز در هفته های پیش رو این قدرت به شما داده شده تا بتوانید به درستی شرایط را بسنجید. اما نباید یک جانبه عمل کنید و فقط برای خلاص شدن از این وضعیت خودتان را کنار بکشید، زیرا این کار بعداً مشکلات جدی تری را به وجود خواهد آورد. بهتر است کمی در تنهایی فکر کنید تا بتوانید اولویت های جدیدی را مشخص کنید. بعد از این که چشم اندازتان را اصلاح کردید می توانید دوباره با دیگران ارتباط برقرار کنید و وقتی درگیر ماجرایی می شوید واقع گرا باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز ممکن است سعی کنید تا هر طور شده چند برنامه ی هیجان انگیز را به برنامه های خود اضافه کنید، اما شاید برنامه ی فعلی شما اصلاً جای خالی نداشته باشد. متوجه خواهید شد که باید برای مدتی شادی و تفریح را کنار بگذارید و در روزهای پیش رو نقش مهمی را بر عهده بگیرید. اما بدانید که قرار است به سرزمین جدیدی قدم بگذارید و همین مساله جهت گیری مسیر را برای تان دشوار می سازد. امروز زمان برآورده کردن نیازهای شخصی نیست، بلکه باید خواسته های خود را به حداقل برسانید تا بتوانید به دیگران کمک کنید. نسبت به کسانی که نیزمند پشتیبانی شما هستند سوء نیت نداشته باشید. همین که مثبت نگری در پیش بگیرید همه چیز بهتر خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که از این که کسی سعی کند تا شما را تحت کنترل و نظارت خود درآورد خوشحال نمی شوید، اما امروز ممکن است که دفاع از موضع شخصی موجب شود تا استدلال های شما به چیزی بیش از آن چه می گویید تبدیل شوند. یک اختلاف جزیی ممکن است از دامنه ی اولیه ی آن تجاوز کرده و کشمکش بالا بگیرد، سپس روزها یا حتی هفته ها طول خواهد کشید تا همه چیز به حالت عادی برگردد. به خاطر داشته باشید که می توانید بدون این که نامهربان به نظر برسید صادق و روراست باشید. یاد گرفتن هنر مهرورزی موجب می شود تا بخشی از راه حل باشید و نه جزیی از مشکلات.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز می توانید در مسیری که پیش می روید از سرعت خود بکاهید، اما باید بدانید که این کاهش سرعت همه چیز را سخت تر و پیچیده تر خواهد کرد. موضوع مهم امروز ممکن است حفاظت از اموال و دارایی های تان باشد، اما حواس تان را جمع کنید که این حفاظت فقط به خاطر ترس نباشد. در حال حاضر به ثبات نیاز دارید، پس احساسات تان را کنترل کنید تا انتظاراتی که دارید شما را به بیراهه نکشانند. هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد؛ فقط باید امور ناگهانی را با آغوش باز بپذیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟