فال حافظ امروز / 28 دی ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 13.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

به گزارش رکنا، فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

حق نگه دار که من می‌روم الله معک

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید. برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل

که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث

نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری تان را افزایش دهید. از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم

به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مدت‌هاست که در انجام نیتی تلاش بسیار می‌کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته‌ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاش‌های تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است

ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت

ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

حسن تو همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت

هر روز که باد در فزون باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خوبی ها و محسنات تان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی از دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواه تان هستند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست

دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است

لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده است ؛ برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماری تان خیلی زود درمان می شود. نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند

که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا

که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

از دست غیبت تو شکایت نمی‌کنم

تا نیست غیبتی نبود لذت حضور

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روییده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

ز جام وصل می‌نوشم ز باغ عیش گل چینم

چو هر خاکی که باد آورد فیضی برد از انعامت

ز حال بنده یاد آور که خدمتگار دیرینم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید افکار و آرزوهای بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هرکس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هرکسی را بهره ای است. تو هم از نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

خم زلف تو دام کفر و دین است

ز کارستان او یک شمه این است

تو پنداری که بدگو رفت و جان برد

حسابش با کرام الکاتبین است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار؛ حتما مورد قبول واقع می‌شود و همگان تو را تحسین می‌کنند. حادثه عجیبی رخ می‌دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می‌شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم

بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم

اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد

به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که یارتان اگرچه از نظر مادی در مضیقه است ولی بسیار مهربان و وفادار است. به او اعتماد کنید. او تمام خوشی ها را بر خود حرام کرده تا بتواند شما را خوشبخت کند. در رسیدن به حاجات شما هم کمکش کنید هرچند که او می گوید شرمنده است ولی شما باز هم یاری اش دهید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم

افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ ان شاالله.

لینک کپی شد
م
آیا این خبر مفید بود؟