این دختر 4 ساله را می شناسید / محبوبه 4 صبح در رستوران بین راهی گرمسار ناپدید شد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 23.12M | مدت زمان ویدیو: 00:03:34

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

محبوبه 4 ساله دختر بچه ای با موهای فروکوتاه، 10 مرداد ماه 1366 همراه خانواده اش سوار بر اتوبوس از مشهد به سمت اصفهان حرکت کرد تا اینکه اتوبوس برای نماز صبح در مسیر توقف کرد.

ساعت 4 صبح پدر و مادر محبوبه برای نماز از خودرو پیاده شدند و این در حالی بود که محبوبه همراه خواهر و برادر کوچکترش داخل اتوبوس خواب بودند.

هنوز دقایقی از پیاده شدن پدر خانواده نگذشته بود که وی احساس نگرانی کرد و به سمت اتوبوس بازگشت، پدر نگران در این صحنه مشاهده کرد پسر شیرخواره‌اش در آغوش یک مرد در اتوبوس است که به سرعت خودش را به داخل خودرو رساند.

پدر نگران پسربچه‌اش را در آغوش گرفت و مرد غریبه ادعا کرد که پسرتان روی کف اتوبوس افتاده بود و به آرامی از اتوبوس پیاده شد اما پدر خانواده وقتی به صندلی‌ها رسید با صحنه عجیبی روبرو شد.

محبوبه روی صندلی اتوبوس نبود و پدر نگران هرچه اطراف را جستجو کرد اثری از دختربچه اش نبود و محبوبه از همان روز در سناریوی مرموزی ناپدید شد و دیگر کسی از سرنوشت معمایی این دختربچه اطلاعی ندارد.

نجف علی درپرور، پدر محبوبه به خبرنگار رکنا گفت: از روزی که دخترم ناپدید شد به هر جایی که می‌توانستم مراجعه کردم اما تا به امروز اثری از او پیدا نکردم.

وی افزود: شصت دست راست محبوبه در همان دوران به خاطر زمین خوردن آسیب دیده بود و نمی توانست آن را خوب خم کند و یک ماه گرفتگی روی بدنش دارد که از مردم می‌خواهم کسانیکه اطلاعاتی از سرنوشت دخترم با این مشخصات دارند با من تماس بگیرند تا بعد 32 سال انتظار به آرامش برسیم.

بنا بر این گزارش، کسانی که از سرنوشت محبوبه اطلاع دارند با شماره 23051456-021 تماس بگیرند.

برای کمک به محبوبه این فیلم را برای دوستان خود ارسال کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو م
آیا این خبر مفید بود؟