قدرت نمایی بچه سلطان ها با بازداشت سلطان ها ! / بازداشت شدگان سلاطین قلابی هستند !

به گزارش رکنا، باید از همه اقدامات کوچک و بزرگی که قوه قضاییه کرده است، قدردانی کنیم اما چند نکته در این باره وجود دارد و باید گفت، هر اقدامی در کشور برای ما هزینه‌هایی در بر دارد. زمانی که می‌گوییم سلطان سکه، سلطان مرغ، گوشت، ارز و ... و فلانی را دستگیر می‌کنیم، اینها تبعاتی دارد و در ذهن مردم جور دیگری تلقی می‌شود.

 نمی‌توان گفت، سلطان سکه را دستگیر کرده ایم، اما بچه سلطان‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. اثرات این اقدامات و دستگیری‌ها در سفره مردم دیده نمی‌شود؛ چرا دستگیر شده‌ها از یک مجموعه خاص افراد دستگیر شده اند و تنها مرتبط به یک گروه و جناح خاص هستند؟

چرا باید دادگاه این مفسدان علنی نباشد تا مردم آن‌ها را ببینند؟ چرا صحت آن‌ها و یا دادگاه گزینشی پخش می‌شود؟ بهتر است دادگاه علنی باشد تا صحبت آن‌ها هم شنیده شود و مردم بدانند آیا این‌ها سلطان هستند یا سلاطین اصلی سلطان‌های تقلبی را به دادگاه فرستاده اند؟!

به نظر می رسد این‌ها سلطان‌های جعلی هستند و دلیل آن هم این است که چیزی در بازار عوض نشده است؛ گوشت، مرغ و سکه همه شرایط قبل را دارند و سرقت‌ها در حال انجام است، پس کسی سلطان نگرفته و سفره مردم هم تغییری نکرده است.

 همه این‌ها بیانگر آن است که کار به درستی و دقیق انجام نشده و بیشتر کار‌ها جنبه رسانه‌ای داشته است. زمانی که گفته می‌شود، سارق یک خیابان دستگیر شده، طبیعی است تا مدت‌ها در آن خیابان دزدی نشود، ولی وقتی سارق دستگیر می‌شود و همان شب دوباره از منازل افراد دزدی می‌شود، یعنی دزد اصلی را نگرفته ایم، چون اگر دزد اصلی تا کنون دستگیر شده بود، باید ما دیگر دزدی در کشور نمی‌داشتیم و سفره مردم هم پرنگ‌تر می‌شد، ولی می‌بینیم که هنوز دزدی‌ها ادامه دارد و عده‌ای هنوز ارز ۴۲۰۰ می‌گیرند، اما کالا را آزاد می‌فروشند و یا خودرو همچنان با قیمت بالا به فروش می‌رسد.

وقتی اثر این بازداشت‌ها در بازار کمتر از ۵ درصد می‌شود، چون هنوز ارز ما به سرقت می‌رود و هیچ کالایی با قیمت ۴۲۰۰ تومان به دست مردم نمی‌رسد؛ بنابراین نمی‌شود این حرف‌ها را درست ارزیابی کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟