به گزارش گروه جنایی رکا، حادثه Incident اسید پاشی سال 93 در یکی از بوستان‌های جنوب تهران رخ داد. خیلی زود مصدوم به بیمارستان انتقال یافت، متهمان که دو دختر جوان بودند خیلی زود دستگیر شدند.دختر جوان در بازجویی به کارآگاهان گفت: چند ماه قبل با پسر جوانی دوست شدم او مدتی بعد به من تعرض کرد واز این ماجرا‌ها فیلم وعکس تهیه کرده بود که همین موضوع باعث ترس ونگرانی من شده بود بعد از مدتی پسر جوان غیبش زد. تا این‌که خواهر اورا پیدا کردم ودر یک بوستانی در جنوب تهران به همراه خواهرم با او قرارگذاشتم تا درباره این موضوع با او صحبت کنم اما باهم درگیر شدیم بعد مایع شوینده‌ای را که همراهم بود روی صورتش ریختم.

این متهم بعد از چند روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شد تا این‌که مصدوم در بیمارستان به خاطر عمق جراحتی که داشت فوت کرد وعامل اسید پاشی این بار به اتهام قتل Murder عمد وخواهرش که در این درگیری حضور داشت به اتهام معاونت در قتل دستگیر شدند.

صبح دیروز این متهم وخواهرش پس از صدور کیفرخواست در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge قربانزاده و با حضوریک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص عامل جنایت Crime شدند سپس متهم در جایگاه ایستاد وگفت: برادر مقتول با من رابطه برقرار کرده بود اما بعد از این ماجرا ناپدید شد. من وقتی با خواهر مقتول برسر این ماجرا در پارک باهم درگیر شدیم مواد شوینده را برروی صورتش ریختم نمی دانستم این مواد اسید است وباعث مرگ او می‌شود.خواهر اوهم در برابر قضات ایستاد وبا تکرار حرف های خواهرش گفت من هم نمی‌دانستم این مواد اسید است.ما قصد قتل نداشتیم.

پس از پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟