ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس / خروج ممنوع از تهران چه شد؟

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد که ترافیک در جاده چالوس نیمه سنگین است. این ترافیک در جاده چالوس در خالی رخ داده است که خروج از تهران به دلیل شرایط قرمز کرونایی از روز گذشته ممنوع اعلام شده است. همچنین جاده چالوس در حالی دچار ترافیک نیمه سنگین است که ورود پلاک های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان های شمالی کشور نیز ممنوع است. همزمان با ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس، تردد در بیشتر محورهای شمالی دیگر روان است. اما در شبانه ‌روز گذشته و براساس آخرین اطلاعات دریافتی مرکز مدیریت راه های کشور، ۲ هزار و ۲۲۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری کشور در مجموع نسبت به روز قبل ۰.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهند که از جمله این افزایش ترددها در جاده چالوس اعلام شده است.  همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته است.

به گزارش رکنا، بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، آزادراه‌های کرج - تهران با ۱۳۳ هزار و ۹۹۹ بیشترین تردد و جاجرود - بومهن با ۵۹ هزار و ۲۰۰ کمترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای کشور بدین شرح است:

محورهای شمشک – دیزین (واقع در استان‌های البرز و تهران)، شهداد – نهبندان (واقع دراستان کرمان)، خرم آباد – پلدختر (واقع در استان لرستان)، محور رامیان - اولنگ - شاهرود ، (واقع در استان های گلستان و سمنان )، پونل - خلخال (واقع در استان گیلان) و محور رباط پشت بادام - بیاضه، (واقع در استان یزد) تا اطلاع ثانوی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها:

- در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده سرودار ترافیک نیمه سنگین است.

- در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

- در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

کدخبر: 703221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟