اختلافات وزارت بهداشت همه را نگران کرده است

کرونا/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در جریان دویست و پنجاهمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی گفت: عرض سلام و تشکر به محضر جامعه بزرگ پزشکی ایران و کادر سلامت که در این روزها و در این ایام در صدر اول مقابله با این بیماری تلاش می کنند، متاسفانه خبرهای بد اختلافات و مناقشات در بین کادر درمان و بهداشت و آموزش پزشکی پیش آمده که قابل قبول نیست.

محمد جواد حق شناس بیان کرد: در شرایط و روزگاری که جامعه در تب و تاب ناشی این همه گیری است حداقل در این وزارتخانه که مسئولیت فرماندهی مقابله با این ماجرا را دارد، شهروندان تحمل شنیدن این خبرها و اختلافات را ندارند.

عضو شورای شهر تهران با تسلیت فوت یکی از همکاران در شهر سالم در منطقه یک شهرداری بر اثر کرونا ادامه داد:در جامعه پزشکی در صف اول ما شاهد هستیم نزدیک به ۴۰۰ نفر از عزیزانمان کادر درمان را از دست دادیم ادامه و روند این اختلافات به نفع جامعه ما نیست و خبر خوبی برای جامعه ما نیست وهمه ما را نگران کرده است.

حق شناس گفت :امیدوارم این جامعه در این دوران بحرانی بتواند جایگاه خود رو حفظ کندو عزیزانمان در کادر درمان و ستاد مبارزه به این مهم برسند. هدف من از این تذکر در ابتدا تشکر از جامعه پزشکی و کادر درمان بود .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟