دوربین مخفی عمو پورنگ بعد اخراج از صدا و سیما !

داریوش فرضیایی مجری معروف کودک و نوجوان تلویزیون می باشد که در بین کودکان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. او اخیرا ویدیویی جالب به عنوان دوربین مخفی در صفحه شخصی اش منتشر کرده که نقش یک دندان پزشک را بازی می کند.

عمو پورنگ با انتشار این ویدیو در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

درسته که اینروزا برام سخت میگذره ولی دلیل نمیشه شیطونی و بازیگوشیم رو بزارم کنار ، چون اینطوری کم میآرم ..

خلاصه اینکه هر از گاهی واجبه عموپورنگ درونم رو بریزم بیرون

و یک تشکر بسیار صمیمانه از دوست عزیزم اقای دکتر « مخبری » که برای ضبط این دوربین مخفی نهایت همکاری رو در کلینیک شون با من داشتند ، در ضمن کار «مراکز دندانپزشکی سرو » خیلی عالیه

داریوش فرضیایی

بیورافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی مجری معروف کودکان است. داریوش فرضیایی را همه به اسم عمو پورنگ می شناسند. او از طرف مادری اصالت گیلانی و از طرف پدری اصالت ترک دارد. داریوش فرضیایی کنار مجری گری برنامه سازی هم می کند. او به شدت به مادرش علاقه دارد و ویدیوهای عاشقانه با مادرش به اشتراک میگذارد. داریوش فرضیایی با برنامه پورنگ و تورنگ معروف شد.

داریوش فرضیایی

دوست خیالی داریوش فرضیایی

در دوران کودکی ‌ام بشدت بچه خیال‌ پردازی بودم ، تخیل من تا جایی پیش رفت که برای خودم یک دوست خیالی پیدا کردم و بیشتر وقتم را با این دوست می‌گذراندم

تا جایی که خیال پردازیم پدر و مادرم را در مقطعی نگران کرد اما وقتی دیدند من و این دوست خیالی‌ ام کاری به کار کسی نداریم دست از این نگرانی برداشتند.

من کودکی خیلی خوبی داشتم و اتفاقا همه می گویند آن زمان تفاوت زیادی با هم و سن سالان خود داشتم

اکنون که برای من تعریف می کنند می گویند خیلی خاص بوده ام ، انشاء ، نوشته ها ، لباس پوشیدن هایم و … خاص بوده است.

استایل باشگاهی عمو پورنگ

داریوش فرضیایی که با نام عمو پورنگ شناخته می شود در فضای مجازی بسیار فعال است و عکس و فیلم های زیادی از خودش منتشر می کند. او به تازگی عکسی از خود با استایل باشگاهی منتشر کرده است.

داریوش فرضیایی

عمو پورنگ متولد چه سالی است؟

داریوش فرضیایی متولد یک مرداد ۱۳۵۲ در تهران است و فرزند آخر خانواده است. مادرش اهل گیلان است و پدرش ترک اهل سراب است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

 

کدخبر: 939322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟