استوری غمگین و احساسی عموپورنگ / بی تابی عموپورنگ از مجردی اش !

داریوش فرضیایی / داریوش فرضیایی مجری/ بیوگرافی داریوش فرضیایی / همسر داریوش فرضیایی / عکس داریوش فرضیایی

عمو پورنگ شخصیت مجری و بازیگری در برنامه‌های کودک صدا و سیما است که نقش آن را داریوش فرضیایی ایفا می‌کند. او سال های سال با برنامه هایش کودکان را سرگرم می کرد. محله گل و بلبل یی از برنامه های است که داریوش فرضیایی با کاراکتر عمو پورنگ اجرا کرد است  و بازیگران سرشناسی مانند سحر ولدبیگی ، پژمان بازغی و بهنوش بختیاری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

ازدواج و همسر داریوش فرضیایی “عموپورنگ”

داریوش فرضیایی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است اما تا کنون چندین بار درگیر شایعه ازدواج با بازیگران زن و.. شده است که همگی آنها توسط خود این مجری کودک و نوجوان، رد شد.

دارویش فرضیایی

یکی از اخبار وایرال شده درباره همسر دارویش فرضیایی با عنوان ازدواج عمو پورنگ با دختر دایی آمیتا پاچان بود که وی این مسئله را در برنامه فرمول یک، بطور کامل شفاف سازی کرد.

طبق گفته های خود عمو پورنگ، او توسط یک پزشک ایرانی ساکن هند با دختری هندی آشنا شد و صحبت هایی برای ازدواجشان شکل گرفت؛ اما به دلیل اینکه هیچکدام از آنها راضی به ترک کشورشان نشدند، ازدواج‌شان منتفی شد.

عمو پورنگ در فضای مجازی عکس های عجییبی از خودش همراه با متن هایی احساسی منتشر می کند که میان کاربران مورد توجه قرار می گیرد.

کدخبر: 927186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟