استایل هالیووردی سیما تیرانداز که جنجال به پا کرد! / ماجرای طلاق مرموز چه بود؟!

سیما تیرانداز / بیوگرافی سیما تیرانداز / عکس سیما تیرانداز / همسر سیما تیرانداز / سیما تیرانداز بازیگر

مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحید محمدی‌فر در تالار وحدت بهشت زهرا با حضور خانواده مهرجویی و همسرش و همینطور با حضور هنرمندان مطرح در حال برگزاری است.

سیما تیرانداز بازیر ایرانی این بار برای مراسم مهرجویی اصلا آرایش نکرد تا مانند مراسم آتیلا پسیانی سوژه شود.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز در مراسم آتیلا پسیانی

سیما تیرانداز

ازدواج با ناصر هاشمی و علت جدایی

سیما تیرانداز اولین بار با ناصر هاشمی از بازیگران نام آشنای سینما وتلویزیون ایران ازدواج کرد. آنها در سال 1372 با هم آشنا شدند و در سال 1374  ازدواج کردند؛ سیما تیرانداز در آن زمان 39 ساله بود. آشنایی سیما تیرانداز با همسر اولش در تئاتر رخ داد که  که هر دو بازیگر و در یکی از تئاترهای شهر همبازی بودند. البته زندگی این زوج هنری دوام نداشت و آنها در سال 1382 در سکوت خبری از هم جدا شدند. علت طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی رسانه ای نشد و خبر جدایی شان یک سال بعد منتشر شد که از دلایل تاخیر در اعلام جدایی این زوج بازیگر را می توان نبود فضای مجازی مانند فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام برشمرد. ناصر هاشمی پس از جدایی از سیما تیرانداز ازدواج نکرد و به نظر می رسد او دیگر قصد ازدواج را ندارد.

ازدواج با مجید نصیری جوزانی

سیما تیرانداز پس از جدایی از ناصر هاشمی با مجید نصیری جوزانی که در فیلم جاده‌های سرد نقش آفرینی کرد آشنا شد. آشنایی این 2 بازیگر کشورمان خیلی سریع به ازدواج آنها انجامید. البته مجید جوزانی همسر دوم سیما تیرانداز فعالیت هنری چندانی ندارد.

سیما تیرانداز با پسرش

همسر سیما تیرانداز

 
کدخبر: 938158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟