همکاری جورجینا با این سوپراستار مشهور خبرساز شد + عکس های جنجالی

جورجینا رودریگز / جوجینا رودریگر نامزد رونالدو/ جورجینا رودریگز مدل / بیوگرافی جورجینا رودریگز / عکس جورجینا رودریگز

طرفداران جورجینا رودریگز از این‌که متوجه شدند این مدل و اینفلوئنسر در موزیک‌ویدیوی آینده سباستین یاترا، خواننده سوپراستار کلمبیایی Energía Bacana بازی خواهد کرد، شگفت‌زده و هیجان‌زده شدند.

نامزد کریستیانو رونالدو در پستی اینستاگرامی که حاوی عکس‌هایی از او در صحنه فیلمبرداری بود، این خبر را فاش کرد. در این عکس‌های مختلف، می‌توان جورجینا و سه فرزندش را در حالی که در صحنه فیلمبرداری واقع در مادرید حضور داشتند، دید.

جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز

پاسخ جورجینا به حضور در ایران به یک استوری

در روزهای اخیر خبر حضور کریستیانو رونالدو در ایران به همراه تیم النصر شایعات عجیبی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است‌. چرا که برخی از کاربران و‌ طرفداران ایرانی جورجینا رودریگز از او تقاضا کرده اند که به همراه ستاره فوتبال پرتغال در ایران حضور پیدا کند. هر چند احتمال عملی شدن این اتفاق بسیار محال است. چرا که رونالدو و اعضای باشگاه النصر برای یک سفر یک روزه راهی ایران می شوند.

همچنین با توجه به فرزندان این زوج مشهور و فعالیت های تبلیغاتی گسترده جورجینا در کشورهای دیگر باید این موضوع را منتفی دانست.

در همین راستا ساعاتی پیش این مدلینگ پرحاشیه با انتشار یک استوری متفاوت در اینستاگرام اش اعلام کرده که در حال برگشت به خانه اش در عربستان است.

نکته جالب توجه این استوری استفاده جورجینا از جت شخصی رونالدو است که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.

جورجینا وردریگز

کدخبر: 929637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟