عکس های حیرت آوراز جوانی بازیگران از گلزار تا عمو پورنگ / تغییرات شوکه تان می کند !

همیشه دنبال کردن اخبار و حواشی مربوط به زندگی هنرمندان و بازیگران برای ما ایرانی ها جذاب بوده و هست. عکس هایی از دوران جوانی برخی از محبوب ترین بازیگران مرد ایرانی را در ادامه ببینید

سام درخشانی

بازیگران ایرانی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد.

حامد بهداد

بازیگران ایرانی

حامد تفنگساز صابری بهداد با نام هنری حامد بهداد، هنرمند مطرح کشورمان 26 آبان ماه سال 1356 در مشهد متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنر دوست متولد شد، زنده یاد پدرش محمود بهداد اهل شعر و ادب بود و نام مادرش نسرین قدمگاهی است حامد بهداد یک برادر کوچکتر از خود به نام حسام دارد.

عمو پورنگ

بازیگران ایرانی

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ماه ۱۳۵۲محله جوادیه تهران مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

رامبد جوان

بازیگران ایرانی

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است. رامبد جوان تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد.

حامد کمیلی

بازیگران ایرانی

حامد کمیلی متولد 14 تیر 1361 در اصفهان، بازیگر است، فارغ التحصیل فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی می باشد تئاتر را نزد بزرگان این عرصه یاد گرفت و حالا در تلویزیون و سینما می درخشد.

امین حیایی

بازیگران ایرانی

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد. امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

مهدی سلوکی

بازیگران ایرانی

مهدی سلوکی بازیگر سینما. تلویزیون متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان است. پدرش سرهنگ نیروی هوایی اهل تهران و مادرش اصالت اراکی دارد. مهدی سلوکی تنها یک برادر بزرگتر از خود به نام محمد دارد که از مجریان با سابقه تلویزیون می باشد.

محمدرضا گلزار

بازیگران ایرانی

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.

حمید گودرزی

بازیگران ایرانی

حمید گودرزی در دومین روز از آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. حمید گودرزی یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند.

کدخبر: 874441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟