کدامیک از این 4 دختر زیبا در قطر جذاب تر بودند ! / دختر ایرانی جنجالی ترین در جهان ! + عکس ها و اسامی

به گزارش رکنا، لیستی از جنجالی ترین و  زیباترین دختران جام جهانی در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس نظرسنجی یک رسانه اروپایی دختر ایرانی بواسطه سیاسی شدن رفتارش جنجالی ترین و دختر کروات جذاب ترین انتخاب شدند.

دختر جنجالی ایرانی در جام جهانی 2022

این دختر ایرانی در قطر به اندازه ای حجاب و رفتارش جنجالی شد که پایش به تلویزیون هم باز شد در ایران او را دختر یک مدیر دولتی در آبادان معرفی کردند و این درحالی بود که این دختر 2 سال است در قطر زندگی می کند و پدرش کارمند پالایشگاه آبادان است.

زیباترین دختران جام جهانی 2022

زیباترین دختر در جام جهانی 2022

ایوانا نول مدل کروات جار و جنجال های بسیاری را در قطر به راه انداخته است. او زیباترین دختر جام جهانی 2022 معروف شده است.

دختر کرواسی / ایوانا نول

زیباترین دختران جام جهانی 2022

مدل تونسی که خواستگار ملی پوش مراکشی داشت

زیباترین دختر جام جهانی 2022 به انتخاب برخی از کاربران یک مدل تونسی بود که بر اساس برخی اخبار با خواستگاری از سمت یکی از بازیکنان تیم ملی مراکش مواجه شده است.

سوفین بوفال بازیکن تیم ملی مراکش این بانو را در استادیوم دیده و از او خواستگاری کرده است. که اعلام جواب خواستگاری به بعد از پایان جام جهانی موکول شده است.

زیباترین دختران جام جهانی 2022

خواستگاری دیگر در جام جهانی

اخیرا تصویری از دختر مورد علاقه خولیان آلوارز منتشر شده و گفته می‌شود این ستاره قصد دارد بعد از جام جهانی به خواستگاری این دختر زیبا برود.

زیباترین دختران جام جهانی 2022

کدخبر: 853955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟