پیشنهاد عجیب آقای خواننده  به همسر مسی ! / جنجال خبری در اروپا ! + عکس زن مسی

آنتونلا روکوزو همسر مسی یکی دیگر از مدل های محبوب و زیبا اهل آرژانتین می باشد.  همسر مسی متولد ۲۶ فوریه ۱۹۸۸ است  و در شهر شهر روزاریو چشم به جهان گشوده است. همچنین همسر مسی فارغ التحصیل رشته تغذیه است. همسر مسی مربی ورزش یوگا و بوکس است.

اد شیران

به گزارش رکنا ورزشی، اد شیران خواننده معروف انگلیسی، پس از تماشای بازی پاری سن ژرمن و لیونل مسی، برای  آنتونلا روکوزو همسر این ورزشکار آرژانتینی، پیامی ارسال کرد.

ماجرا از این قرار است که سوفیا بالبلی همسر لوئیس سوارئز که رابطه خوب خانوادگی با مسی دارند، از علاقه همسر مسی به سبکی از موسیقی خبر داده بود. در همین راستا خواننده انگلیسی از طریق بازیگر و مجری سرشناس دانیلا آیتا پیغامش را ارسال شد تا با مسی و همسرش دیدار داشته باشد.

همسر مسی و همسر سوائرز

به نظر می رسد روکوزو از طرفداران این خواننده انگلیسی است و زمانی که او در پاریس بود می‌خواست شخصا با او ملاقات کند.

اگرچه خواننده انگلیسی برای ملاقات با همسر مسی باید چند ماه صبر کند، اما این پیشنهاد قبلاً ارائه شده و بعید است که جلسه مورد انتظار برگزار نشود.

ادوارد کریستوفر ملقب به «اد شیرن» متولد ۱۷ فوریهٔ ۱۹۹۱) است. او خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی معروف اهل انگلستان است. معروف ترین آهنگ او با «صدای بلند فکر کن» است که اد شیرن برای این آهنگ در سال ۲۰۱۶ برندهٔ جایزهٔ آهنگ سال و بهترین اجرای تک‌نفرهٔ پاپ از جشنوارهٔ گرمی شد. 

کدخبر: 751252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟