جوگیری شرم‌آور پسر جوان در پارتی مختلط

به گزارش رکنا، برخی از مردان و یا حتی زنان ظرفیت قرار گرفتن در برخی موقعیت ها را ندارند، بخصوص اگر سن و سالشان کم بود و رابطه عاشقانه با یکی از حاضرین در آن موقعیت را داشته باشند، مثل موردی که در این بخش خواهید خواند.

رسانه‌ های کشور چین اخیراً یک مورد عجیب و غریب از یک مرد جوان را گزارش کرده‌اند که از بیماری نارسایی شدید ریه رنج می برد و این اتفاق زمانی رخ داد که او قصد داشت یک آواز با صدای بلند بخواند.

این مرد جوان به مهمانی دوستش دعوت شده بود و تصمیم گرفت که با آواز خواندن و مرور یک آهنگ مشهور که فراز و فرود های زیادی داشت، هنرش را به دیگران نشان دهد. از قرار معلوم در این جشن تولد مختلط ، دختری حضور داشت که قهرمان قصه ی ما عاشق و دلباخته ی او بوده و این فرصت را برای جلب توجه همسر آینده اش غنیمت شمرده بود.

در ابتدا همه چیز خوب پیش میرفت اما هنگامی که آواز به قسمت اوج خود رسید، حال مرد جوان بد شد و احساس درد شدیدی در قفسه سینه کرد که همین باعث شد خواندن را متوقف کند. این درد قابل تحمل بود؛ بنابراین توجه زیادی به آن نکرد تا این که روز بعد متوجه شد که به سختی نفس می کشد و ماجرا جدی است.

روز بعد از خواب بیدار شد، متوجه شد که در نفس کشیدن دچار مشکل شده و خیلی سخت نفس می کشد. بنابراین خانواده اش او را مجبور کردند که به بیمارستان برود. او به پزشکان گفت که روز قبل هم چنین اتفاقی افتاده بود و درد شدیدی را در قسمت راست ریه اش در تمام شب تحمل کرده بود.

آزمایش های اشعه ایکس نشان داد که او از پنوموتوراکس رنج می‌ برد که وضعیتی خطرناک است و در آن؛ حباب های هوا بین ریه و دیواره قفسه سینه شکل می‌ گیرند.

پزشکان به این مرد گفتند:"هنگامی که قرار بود اوج آواز را بخواند، فشار زیادی به کیسه های هوایی در قسمت راست ریه وارد کرده بود که آن ها را ترکانده بود و در نتیجه کیسه‌ های هوایی بزرگتر از یک سانتیمتر شده بودند، داخل حفره سینه قرار گرفتند و به تدریج 15 درصد بیش از حجم طبیعی ریه به آن فشار وارد کردند. "

تلاش برای جلب توجه و به قول معروف جو گیر شدن در این میهمانی، وضعیت ریه های مرد جوان را کاملا دچار مشکل کرده بود بطوری که باید هرچه سریعتر تحت عمل جراحی قرار میگرفت به همین دلیل او را جراحی کردند تا بتوانند بقایای کیسه‌ های هوایی را از قفسه سینه اش خارج کنند.

کدخبر: 749255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟