خانم بازیگر خارجی : محمدرضا گلزار باشرف ترین مرد است ! + فیلم
حجم ویدیو: 3.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

محمدرضا گلزار از چهرهای پر فروش فیلم های سینمایی است محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در سینما دارد محمدرضا گلزار از چهرهای مطرح در فضای مجازی است محمدرضا گلزار جزء پولدار ترین بازیگران است. دیا میرزا یکی از بازیگران معروف خارجی از محمدرضا گلزار تعریف کرد.

به گزارش رکنا، دیا میرزا که سابقه همکاری با محمدرضا گلزار را دارد می گوید تجربه بازی با محمدرضا گلزار به کنار او به لحاظ شخصیتی باشرف ترین بازیگر مردی است که تا به امروز با او همکاری کرده ام.

دیا میرزا می گوید یک مرد که تظاهر به شرف داشتن بکند بعد از چند روز درون او مشخص می شود و لو می رود ولی محمدرضا گلزار نزدیک به دو ماه در کنار من یک فرد کاملا شریف بوده است. او سابقه حضور در سینمای بالیوود و دیگر کشورها را داشته است.

محمدرضا گلزار

ثروت و شهرت محمدرضا گلزار از کجا آمده

محمدرضا گلزار خودش را فردی بدون پشتوانه خاص و زحمت کشیده می داند که به اصطلاح اینستاگرامی ها میلیاردر خودساخته است. این عنوانی است که محمدرضا گلزار به خودش داده است! او در اکثر مصاحبه هایش به دلایلی که وضع مالی خوبی دارد اشاره می کند و از سختی کشیدن هایی که باعث این پیشرفت ها شده صحبت می کند. البته برخی از رفتارهای او مثلا فیلم منتشر کردن از خریدهایش با انتقاد جدی مردم و برچسب فخر فروشی رو به رو می شود. اخیرا پیج اینستاگرام محمدرضا گلزار به 11 میلیون فالوور رسیده است : با تمام حاشیه هایش حالا 11 میلیونی شدن در اینستاگرام را جشن می گیرد. از خواستگار گرفته تا طرفدار دو آتیشه یا دشمن ! همگی دست به دست هم داده اند تا محمدرضا گلزار به 11 میلیون فالوور در اینستاگرام برسد (همینجا اشاره ای کنیم به دنیا جهانبخت فقید که 13 میلیون فالوور دارد، زنده باد حاشیه!)

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار : من برای طرفدارانم می میرم

ادعایی که گلزار نسبت به طرفدارانش دارد : محمدرضا گلزار همیشه خودش را خاک پای طرفداران خود معرفی می کند و رفتار او با آنها خیلی افتاده و خاکی است این را صادقانه می گوییم که خیلی از بازیگران ایرانی که حتی یک صدم محمدرضا گلزار شناخته شده نیستند چنان پشت بنزهای شیشه دودی و بادیگاردهایشان قایم می شوند که گویی مردم قصد ترور آنها را دارند. هواداران محمدرضا گلزار کارهای عجیب و غریب زیادی برای او می کنند که ناشی از علاقه ای است که به او دارند. یکی از جنجالی ترین کارهای آنها بی هوش شدن یک هوادار با دیدن گلزار و یکی از خوب ترین اقدامات خوراکی خریدن برای کارتن خواب های جنوب شهر به نیت محمدرضا گلزار بوده است. محمدرضا گلزار در سال های اخیر نقش هایی در شبکه نمایش خانگی بازی کرده که بسیار شبیه به هم بوده (شاید این بیشتر تقصر کارگردان ها و نویسنده هایی باشد که گلزار به آنها ارادت دارد ولی تلاش خاصی برای ایفای نقشی متفاوت از سوی گلزار نمی کنند) جالب است که در همان فیلم ها مثلا امین حیایی نقشی متفاوت تر از قبل را داشته ولی گلزار حتی گریمش هم چندان متفاوت نبوده است.

محمدرضا گلزار

کدخبر: 741680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟