شادی هواداران با دیدن مرسدس لاکچری محمدرضا گلزار + فیلم
حجم ویدیو: 5.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

محمدرضا گلزار از سوپراستارهای ایران است. هواداران محمدرضا گلزار از سال ها قبل تا امروز همچنان حضور فعال دارند. محمدرضا گلزار در خودروهای لاکچری متنوعی دیده می شود. جالب است که مردم و هوادارانش به استقبال محمدرضا گلزار در هرجا که حاضر شود می روند و برای دیدن محمدرضا گلزار بسیار هیجان زده می شوند.

این بار محمدرضا گلزار سوار بر مرسدس بنز لاکچری چند میلیاردی و فریادهای زنان و مردان طرفدار او را ببینید.

جالب است که محمدرضا گلزار هربار سوار بر یک ماشین لاکچری جدید دیده می شود که هر کدام از آنها در سگمنت خودشان جزو تاپ ترین هاست و این نشان دهنده علاقه بسیار زیاد محمدرضا گلزار به خودرو است که البته در کسب و کار خودروهای لوکس سرمایه گذاری های کلانی انجام داده است.

کدام بازیگران از محمدرضا گلزار حمایت کرده اند؟

محمدرضا گلزار در میان همکارانش کم دشمن ندارد ! می گوییم دشمن چرا که واقعا خیلی ها چه خوانندگان و چه بازیگران با سوپراستار بودن محمدرضا گلزار به شدت مخالف هستند و می گویند او یک فرد معمولی است. در میان بازیگران علاوه بر سحر قریشی خانم الهاحم حمیدی هم که بازیگر شناخته شده و قدیمی و معروفی است به سوپر استار بودن محمدرضا گلزار اشاره کرده است. الهام حمیدی بازیگر زن مشهور و تقریبا بی حاشیه درباره ستاره های سینمای ایران که می گوید : به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت‌شمار سینمای ایران هستند. الهام حمیدی ادامه می دهد : اما آنچه که می‌خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره‌سازی را نمی‌دانیم! در واقع روش ستاره‌سازی‌مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی‌کنیم یا نمی‌گذاریم که به این مرحله برسند. جالب است بدانید که در آن طرف بازیگران زیادی هستند که با سوپر استار بودن محمدرضا گلزار مخالف هستند. برخی از آنها صحبت کرده اند و برخی از آنها هم نیش و کنایه زده اند.

گلزار

ثروت افسانه ای محمدرضا گلزار

بازیگری که حالا تبدیل به یک سوپر من اقتصادی شده است : سلبریتی های زیادی در ایران به شهرت رسیدند و با استفاده از شهرت خود کسب و کارهایی را راه اندازی کردند و به ثروت رسیدند اما فعالیت های اقتصادی محمدرضا گلزار کاملا متفاوت است. او برای فعالیت اقتصادی هر روز به گونه ای عمل می کند و می جنگد انگار همین یک شغل برایش مانده (یعنی در هر زمینه ای که وارد می شود فوق العاده جدی و تخصصی عمل می کند).

گلزار

محمدرضا گلزار حالا تبدیل به یک برند شده است، برندی با چند میلیون طرفدار که به هر حوزه ای که دوست دارد وارد می شود، خودرو ، موبایل، خوانندگی ، مجری گری و ... او تا طرفداران دو اتیشه خودش را دارد گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است.

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 739569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟