فیلم جنجالی  شقایق دهقان در روزهای طلاقش  ! / باورنکردنی
حجم ویدیو: 14.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینما ،تئاتر و تلویزیون ایران است. شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی بود اما مدتی است که این شائبه به وجود آمده که آنها از هم جدا شدند. شقایق دهقان جزو بازیگرانی است که درگیر کرونا شده است. نکته عجیب اینجاست که شقایق دهقان سه بار درگیر کرونا شده است. شقایق دهقان که به تازگی از کرونا رهایی یافته است ویدیویی منتشر کرده که همراه با خوانندگی و رقصیدن است.

به گزارش رکنا، شاید بتوان گفت شقایق دهقان جزء آن دسته از بازیگرانی بود که کمتر در کانون حواشی حضور داشت. زندگی  او با مهراب قاسم خانی خیلی خوب به نظر می رسید تا جایی که مدت ها زبانزد خاص و عام بودند. خیلی ها آرزوی آن را داشتند که  زندگی همچون زندگی او و همسرش داشته باشند. اما انگار این زیبایی و آرامش زندگی برای شقایق دهقان زیاد هم دوام نداشت. ناگهان زندگی روی دیگری را به شقایق دهقان داد و شاید اگر فضای مجازی نبود تا مدت ها این تغییر بزرگ در زندگی او مخفی می ماند. اما از آنجایی که این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بازیگران تبدیل شده شقایق دهقان همه عکس های مشترک با همسرش را پاک کرد. او به زندگی تنهایی رو آورد.

این اتفاق در زندگی بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون ایران باعث شد او بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد و پایش به دنیای حواشی نیز باشد. اما ماجرا به این جا ختم نمی شود، بازیگر محبوبی همچون شقایق دهقان که بازی های بی نظیر او در سریال ها و فیلم های تلویزیونی به مشهور شدنش کمک زیادی کرده است باید بیشتر از  دیگر افراد جامعه مراقب رفتارهایش باشد. درست مثل آخرین ویدیویی که در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است . ویدیویی که نشان می دهد او با پخش یک آهنگ از خواننده قدیمی زن ایرانی هم خوانی می کند، حرکات موزون انجام می دهد هرچند به عقیده خودش با حفظ شئونات همراه است.

اما این نوع رفتارها در فضای مجازی شاید با مدیریت بیشتری انجام شود حواشی برای این بازیگر محبوب و دیگر بازیگران به وجود نیاورد.

اما اصل ماجرای فیلم شقایق دهقان چیست؟

شقایق دهقان بازیگر زن ایرانی که با انتشار این ویدیو که حسابی جنجال ساز هم شده است خطاب به خواهرش که این روزها درگیر بیماری کرونا شده اینطور نوشت:

کمى خوشحالى با رعایت شئونات!

گفتم زود خوب میشم میام برات حرکات موزون انجام میدم که دست بزنى و غش غش بخندى ، حالا تو گرفتار شدى...

حالا فعلا اینو ببین تا بیام بدون رعایت شئوناتش رو برات اجرا کنم تا دیگه فقط به جاى سرفه کردن بخندى، هى بخندى

 

 

 

کدخبر: 719497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟