بیوگرافی و زندگی خصوصی ساقی زینتی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

ساقی زینتی بازیگر کشورمان اهل شمال است. ساقی زینتی در فیلم های معروفی مانند پس از باران به ایفای نقش پرداخته است. ساقی زینتی دختری به نام سارینا دارد. دختر ساقی زینتی هم بازیگر است. عکس هایی از ساقی زینتی را در ادامه مشاهده کنید.

دختر ساقی زینتی

بیوگرافی ساقی زینتی

ساقی زینتی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد ریاضی است. وی ابتدا با مخالفت شدید پدر روبرو شد اما در نهایت پس از اخذ مدرک دیپلم به طور اتفاقی وارد عرصه هنر و بازیگری شد.

شروع فعالیت ساقی زینتی

ساقی زینتی به طور اتفاقی از جذب نیروی موسسه ای با خبر می شود که نیاز به منشی، خیاط و بازیگر داشتند و ساقی ابتدا برای کار خیاطی به این موسسه مراجعه می کند اما هنگامی که کارگردان فیلم مخمصه وی را مشاهده می کند از او می خواهد که تست بازیگری دهد و از همین طریق وارد عرصه بازیگری می شود.

ساقی زینتی

ورود به رادیو ساقی زینتی

با اینکه پدری متعصب و برادر ارتشی داشت وارد عرصه هنری شد، سپس به رادیو رشت رفت و در کنار بازی در تئاتر هم توانست جایزه بازیگری کشوری را دو بار بدست آورد.

ساقی زینتی

ورود به تلویزیون ساقی زینتی

ساقی زینتی برای اولین بار با نقش آفرینی در سریال دنیای شیرین ساخته منوچهر شمسایی و بهروز بقایی وارد قاب تلویزیون شد و بسیار خوب از پس نقشش برآمد.

ساقی زینتی

ورود به سینمایی ساقی زینتی

فیلم سینمایی ستاره می شود به کارگردانی فریدون جیرانی اولین تجربه سینمایی ساقی زینتی است که در سال ۱۳۸۴ اکران شد، پس از آن در چندین سریال و فیلم سینمایی حضور فعال داشت که بسیار موفق نیز بوده است.

ساقی زینتی بازیگر زن ایرانی

شهرت ساقی زینتی

شهرت ساقی زینتی با سریال پس از باران در سال 1379 به کارگردانی سعید سلطانی شروع شد او در این مجموعه 37 قسمتی در نقش توران ایفای نقش کرد.

ساقی زینتی

معیار ساقی زینتی برای بازیگری

به نظر من برای بازیگر نوع نقشش نباید مهم باشد بلکه با کارگردانی که کار می کنی مهم است که چقدر محدودت نکند و اجازه بازی داشته باشی از طرفی متأسفانه در شغل ماه امنیت شغلی وجود ندارد و گاه برای بازیگر امکان پذیرفتن آنچه که خواسته خودش است خیلی میسر نمی باشد. من از طریق تجربه بازیگری را آموختم و همیشه سعی کردم که مدام تحقیق و مطالعه کنم و زمانی که نقشش به من واگذار می شود بی تفاوت از کنار اجرای آن نگذرم.

ازدواج ساقی زینتی

ساقی زینتی متاهل و دارای یک فرزند دختر 14 ساله بنامه سارینا صابری هست که او هم مثل مادر راه بازیگری را پیش گرفته و در چند تله فیلم نیز ایفای نقش کرده است.

ساقی زینتی

شغل دوم ساقی زینتی

ساقی زینتی تا مقطع فوق لیسانس ریاضی ادامه تحصیل داد ه و حالا در کنار بازیگری تدریس ریاضی هم می کند.

ساقی زینتی سفیر اوتیسم

ساقی زینتی به عنوان سفیر انجمن اوتیسم ایران انتخاب شده و در ابن زمینه فعالیت دارد.

ساقی زینتی

صفحه اینستاگرام ساقی زینتی :

ساقی زینتی با آیدی saghizinatii در اینستاگرام فعالیت داشته و عکس های شخصی و کاری خود را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک گذاشته است.

منبع : ساعد نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟