آخرین خبرها از اکران فیلم جدید نیوشا ضیغمی

وی افزود: ما این تاخیر در اکران را به فال نیک گرفتیم چرا که در تاریخ قبلی زمان کافی برای تبلیغ «دریا و ماهی پرنده» نداشتیم، فیلمی که دو سال از اکران سینمای داخلی دور بوده و به نوعی فراموش شده بود. اکنون فرصت تبلیغات خوبی برای جذب مخاطب عام و خاص سینما Cinema داریم تا بتوانیم فیلم را بهتر و بیشتر به آنها بشناسانیم.

غفارزاده گفت: حیف بود فیلمی که در جشنواره‌های مختلف و درجه یک جهانی حضور داشته بدون تبلیغات کافی اکران شود. اثری که توانست نظر مخاطبان عام و خاص را در نمایش‌های بین‌المللی به خود جلب کند، امیدوارم در کشور خودمان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

این فیلم سینمایی Movie در جشنواره‌هاى مسکو، بوسان، شارجه، هند، لندن، ویکتوریاى کانادا، موندنس آمریکا، زلین، اسپانیا، سینه کوئیست آمریکا و جشنواره نوجوان همدان حضور داشته و در جشنواره مسکو «جایزه منتقدین»، در موندنس آمریکا «بهترین فیلم»، در اسپانیا «بهترین بازیگر Actor نوجوان» و در جشنواره همدان از سوى داوران نوجوان بهترین فیلم شناخته شد.

در فیلم دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان، بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است؛ این اثر در سینمای هنر Art و تجربه اکران خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟