رونمایی محسن رضایی از چک یارانه 450 هزار تومانی+ویدیو
حجم ویدیو: 6.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

از پرداخت چک یارانه 450 هزار تومانی توسط محسن رضایی  رونمایی شد.

به گزارش رکنا، وی قول داده است در صورت پیروزی در انتخابات1400 روز جمعه هفته جاری - ۲۸ خرداد- و تشکیل دولت، برنامه نظام جدید پرداخت یارانه و افزایش مبالغ آن را با جدیت اجرا کند.

رضایی افزود: ما در وهله اول به ۴۰ میلیون ایرانی و در وهله دوم به ۶۰ میلیون ایرانی یارانه 450 هزار تومانی در هر ماه پرداخت خواهیم کرد. این یارانه دقیقا معادل همان یارانه ۴۵ هزار تومانی در روز نخست پرداخت آن (با ارزش برابری حدود ۲۰ دلار) است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: وقتی از یارانه بحث می‌کنیم از یک طرف مسئله نقدینگی و از آن طرف مسئله بورس را در یک برنامه جامع و گره خورده پیش می‌بریم.

رضایی گفت: اگر در شرایط کنونی برنامه‌ای برای هدایت نقدینگی کشور نداشته باشم و به سمت تولید نروم این یارانه به احتمال قوی تورم ایجاد می‌کند اما اگر برای کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید برنامه داشته باشم که دارم، این کار من هیچ تاثیری در گرانی و تورم ایجاد نمی‌کند.

وی اظهار کرد: برنامه من یک برنامه جامع است و منابع این کار هم وجود دارد که اولین آن بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی است که با اصلاح مدیریت در کارخانجات فولاد و سیمان و صرفه جویی بنزین گازوئیل و سوخت می‌توانیم به دست بیاوریم. دومین منبع هم این است که افرادی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه اضافه بر مصرف دارند.

محسن رضایی خاطرنشان کرد: این ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از دست ملت ایران بیرون می رود و باید آن را به مردم برگردانیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:ایرنا

کدخبر: 697061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟