ترقی: رهبر انقلاب سید حسن خمینی را از کاندیداتوری 1400 منع نکردند

به گزارش رکنا، انتخابات1400/این فعال سیاسی افزود : این موارد بدین مفهوم است که رهبری مانع آمدن فردی شدند در حالی که مانع چیز دیگری بوده است، نه این که ربطی به رهبری داشته باشد. در مجموع فقط بهره برداری های شخصی یا جناحی است که از این مسئله انجام می شود.

وی درباره ورود رییسی به کارزار انتخابات 1400 گفت: تا الان هیچ کسی از اصولگرایان نتوانستند اجماع کلی داشته باشند. همین مسئله که یک عدم اجماع روی فردی غیر از آقای رئیسی امکان پذیر نشده است ، دلیل روشنی است بر این که درخواست اصولگرایان از ایشان ( رئیسی ) جدی است. اگر که قرار باشد جریان مدیریت کشور به دست کسانی بیفتد که تغییر جدی را در این مسیر ایجاد کنند و همگرایی و همراهی با سیاست های کلان نظام و رهبری تحقق یابد طبیعی است زمینه موفقیت اصولگرایان فراهم می شود و در تعدد و تکثر نامزد موفقیتی وجود ندارد. در امکان رای آوری غیر از آقای رئیسی هم طبیعی است که این مسئله محقق نمی شود.

بنابراین از نظر اصولگرایان اجماع و موفقیت در آقای رئیسی متعین است.

ترقی اظهار کرد: هر چه تکثر بیشتر باشد احتمال عدم موفقیت در غیر آقای رئیسی را بیشتر می کند. آن چه مسلم است تکثر در غیر از آقای رئیسی متعدد و فراوان است و این تکثر همان سرنوشت در سال ۹۲ را رقم می زند. بنابراین هر چه این نوع تکثر ایجاد می شود و خطر عدم توافق روی نامزدهای غیر آقای رئیسی بیشتر می شود، ضرورت آمدن آقای رئیسی افزایش می یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟